Reagovat na příspěvek

chvála
[Autor: Ani] [Datum: 07.07.2005 13:14:14]
Grafikum german paku se povedlo nadherne prostredi, prumysl vypada bombasticky mestske budovy jak by smet a hlavne co je bozi tak tahace s navesy (jen mi nektere nesedi k sobe, nemuzete sehnat PNG soubory k postovnimu navesu a k manzugmaschine?)Ale jeste by se mohla hra trochu vyvazit. Zavedl bych zivotnost vozu (at hra neni tak jednotvarna) a hlavne bych zrusil tlacitko "show absolete" (vyrusi se tim retire date coz je skoda).Kdyz jsme u toho retire data, nevite nekdo jaky je to prikaz do .DAT souboru?. Jeste bych neco udelal s prumyslem, kdyz uz jde zvysit vykon privedenim elektriky k fabrice, tak proc by neslo zvedat a snizovat vykon podle zasob zbozi, samozrejme by se mel snizovat vydelek pri prekroceni nejake hranice treba pri 5000 kusech zbozi v tovarne (hra by byla akcnejsi a ne tak jednotvarna)
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]