Reagovat na příspěvek

Práce na pokladně
[Autor: Stuopaa] [Datum: 12.04.2005 23:08:54]
Zdravím všechny, kteří tady čímkoli přispěli, rád bych vás uvedl do problematiky Kauflandu, pracuje už nějakou dobu brigádně na pokladně snad nejhorší úsek na světě, lidé po vás řvou, nadávají a to jen proto, že jednotlivé úseky nejsou v pořádku, například ceny, to ja vím je toho opravdu hodně, kdy přijdete k pokladně a vyjde vám jiná cena, chci vám říct, že pokladní ceny neudává ty přiřazuje počítač, tak pokud tohle zjistíte tak po nás nekřičte, vždy si nechte zavolat ředitele nebo vedoucí pokladny ta to má na starosti, nás nikdo neposlouchá takže ať si stěžujete na cokoliv nikdy se nic nezmění, další věc je například neodborné znalosti např. jak rožložit křeslo, jaký je rozdíl mezi jednotlivými druhy jablek, jaká je nosnost tašek atd... Nikdo pokladní neškolí!!! Vždy zajděte na info kde vám zavolá pracovníka úseku, teď bych vám napsal pár zásad pro práci na pokladně a teď se držte: Povinnost pozdravit, usmívat se, udržovat oční kontakt, rozloučit se a položit zdvořilostní otázku např Byl jste spokojen s nákupem? Dálle opsat číslo vozíku neexistuje si nechat číslo nadiktovat, zkontrolovat spodní plochu pokud je tam nějaké zboží vytáhnout na pás nebo vše posunout nadzvednout pokud zákazník nechce nic posouvat zavoláme pokladní dozor, který to udělá, dále kontrola všech dutin krabičky alobaly toaletní papíry, víčka šlehačky, spraye, zubní pasty, atd... Dále kontrola rohu, madla, stran vozíku, zda něco nevisí, kontrola zda neco nedržíte v ruce. Dále prolistování tiskovin, knih, sešitů, kontrola čárových kódů na textilu, kontrola kapes, ovoce a zeleniny, a víte proč to musíme dělat?? Protože každý měsíc jezdí z Prahy lidé, kteří dělají tvz. KONTROLNÍ NÁKUPY kde se dívají na tyto povinnosti, za 2 špatné test. nákupy letíte a navíc to schytá peněženka vedoucí směny, vedoucí pokladny a ředitel a jsou to nemalé částky, dobré že? To, že si stěžujete, že jedeme jak roboti, tak protože musíme aby byla zajištěna co největší produktivita, pomalé pokladní letí, navíc žádné přesčasy, kolikrát nemáte ani pauzu kvůli náporu lidí a jet 7-8 hodin bez pauzy a přitom dodržovat ty jejich kontroly, a pokud se vám neco nelíbí, nikdo vás tu nedrží za dveřmi čekají další, samozřejmě že berou na DPČ, protože nemají nárok na příplatky za soboty, nedělě, svátky, noční, takže směny najdete především v tyto dny a také na dobu určitou aby měli čisté ruce až vás nebudou chtít, na HPP se dostanete cca 2 letech jestli to ovšem přežijete, kde máte nárok také na prémie, a tak každý kdo má jinou práci ihned bere nohy na ramena, uvědomte si, že jsme taky lidi a na vaše veškeré otázky jsou zde vedoucí nebo zákaznická linka, nejhoší je to stěmi otázkami to přišlo nedávno je nám to příšernš trapné určitě jste to také slyšeli pokud možno stšžujte si na to v Praze na zákaznickém oddělení, pokud u testovacího nákupu neřeknete otázku máte okamžitě padáka, naštestí to mám jen jako brigádu, ale i tak je to makačka, a nemyslete si, že je to jednoduchá práce sedět na prdeli a píp píp, po 7 hod směně jste skoro úplně na dně jak psychicky z lidí, jejich kraválu, stížností, arogancí, a i drzostí, tak také fyzicky, tahat se pořád s balíky vod, cukrem , moukou není žádná sranda, budu rád, když se vyjádříte.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]