Reagovat na příspěvek

RE:RE:RE:1820
[Autor: vláďa] [Datum: 16.09.2003 13:38:51]
Zdravím! Před nedávnem si brácha koupil z bazaru Punto II, 1.2, r.v.2000, najeto něco kolem 30 tis. Auto to je fakt moc pěkny a pro jeho ježdění vyhovující. Co ale mohu potvrdit je "divný" přístup servisu Dojáček. Jelikož nebyla v Puntu tištěná příručka obsluha a udržba (bežně dodávaná k novým vozům), jsem proto požádal o pomoc emailem servis Dojáček a tohle jsem od nich dostal: "Příručku v současné době nemáme, je možné ji sehnat, když byste byl náš stálý zákazník ohledně servisu." -a to jsem tam napsal, že fin. částka není pro mne důležitá!! To je "vychcánkoství", že? A to jsme s bráchou mysleli, že jim to tam dáme na prohlídku. Jo kdyby ti lidé více mysleli "zákaznicky" tak mají určitě více spokojenějších zákazníků než takový přístup: "seženem, ale upíšete se nám" - to je panečku přístup k zákazníkovy! Jsem strašně rád, že existuje tento zajímavý web! Jo a kdyby z vás měl někdo tento manuálek k Puntu II, tak prosím nabídněte! Díky. Vl.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]