Reagovat na příspěvek

názor
[Autor: Andrea Hrabáková] [Datum: 04.04.2003 8:04:46]
Byla jsem 2 roky zaměstnancem společnosti Kaufland. Služby v Kauflandu jistě nejsou stoprocentní, ale kdo stoprocentně pracuje? Lidé ne.Po celou dobu jsem v Kauflandu také nakupovala, potraviny ve skladu jsou skladovány standardní formou a špínu na obchodě větší než v jiných marketech jsem nepozorovala. Souhlasím s tím, že v Kauflandu není dostatek prodavačů, vůbec už ne odborníků. Jsou to jen doplňovači. Je třeba zdůraznit, že Kaufland je diskont. Všechno něco stojí a tak je na každém, zvolí-li levnější ceny, které se u strategických potravin opravdu sledují tak, aby nejnižší ve městě byli, nebo je ochoten zaplatit za lepší servis vyšší ceny. Jsou i jiné markety. Nevím, na jaké pozici pracoval člověk, který na těchto stránkách uvádí, že společnost vyvíjí psychický nátlak na své zaměstnance. Řadovým pracovníkům jsou propláceny všechny přesčasové hodiny, normálně mají úvazek 6,5 hod, v předvánočních nebo v čase letních dovolených jsou požádány, aby pracovali do plného úvazku 8 hodin. Zaměstnanci na vyšších pozicích jsou s náročnou prací seznámeni předem, alespoň já jsem seznámena byla, a tak je na každém, zda toto tempo vydrží či nikoliv. Nikde na těchto stránkách jsem se nedočetla, že zaměstnancům Kauflandu je vyplácen 13. a 14. plat a že mají nárok na dovolenou o 1 týden delší, což dnes také není pravidlem u jiných firem. Asi se teď ptáte, proč jsem z Kauflandu odešla. Bylo to proto, že jsem neměla možnost dalšího profesního růstu na filiálce, kde jsem pracovala a dojíždět do Prahy na centrálu jsem si z časových důvodů nemohla dovolit. Pro lidi, kteří jsou zvyklí dělat, není zaměstnání v Kauflandu žádným terorem a pro zákazníka, který chce koupit zboží za levnější cenu, není také žádné utrpení, je to jeho rozhodnutí. Co se týče kvality elektrospotřebičů, souhlasím s tím, že se zde prodávají neznačkové spotřebiče, v případě, že si koupíte rychlovarnou konvici za pár stovek, nemůžete očekávat, že vám vydrží stejně dlouhou dobu jako několikanásobně dražší. Během 2-leté záruky vám však bude výrobek vyměněn za nový nebo ihned vráceny peníze.Nikdo se vám nebude 30 dnů dle zákona snažit výrobek opravit. Zároveň výměna textilních výrobků probíhá bez problémů. A ty cédéčka z drahých časopisů kradou zákazníci. V každém Kauflandu je koncesionářská prodejna s časopisy a tabákem, kupte si prosím tento tisk tam, nejste-li spokojeni s Kauflandem. A číslo vozíku je jen důvod, proč se musí pokladní zvednout, aby zkontrolovala spodní úložnou část vozíku, protože byste nevěřili, co všechno se lidé snaží provézt přes pokladnu bez zaplacení. Není to žádná buzerace poctivého zákazníka. S čistým svědomím dál v Kauflandu nakupuji, bez obavy, že je zde něco nehygienického. Není to o nic horší než jinde.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]