Reagovat na příspěvek

Brzdy - kotouče na zadek
[Autor: Machoň] [Datum: 12.02.2003 10:57:20]
Tak jsem se poprvé dostal na vaše stránky, je to tu super. Na Dikobraz-tunning mám podobný názor, na to jak je drahý by mohly být komentáře alespoň fundované o aktualitách z rally ani nemluvit, ale převodovka ze 125 bude asi 4.22, pokud nebudete jezdit po dálnici a máte upravený motor, tak je to určitě lepší než původní 3.9. Paralelní zapojení brzd je přes vahadlo, kterým se reguluje brzdný účinnek na nápravy - dá se šroubovat (jemný závit 10x1) a to i pomocí lanka (náhon tachometru z babetty), které je vyvedeno na otočný "knoflík" na palubce (bývá spojen s počitadlem otáček, aby se vědělo, co jste nastavili), do vahadla je lanko zasunuté čtyřhranem, osazení se dělá blbě, protože vahadlo je z 15. oceli. Brzdové pumpy se používaly 16 mm (daj se sehnat Girlingy 15.8)a ne 19 (spojkový válec). Jestli nebudete zapojovat hydraulickou ručku na zadek, tak by bylo lepší použít dvoupístky, destičky mají menší plochu a zadek se nebude tak přebržďovat, nebo upilovat kus obložení z destiček. Metalex to u některých aut řešil tak, že na zadní nápravě měl byly dva 2-pístkové třmeny-jeden na ručku, jeden na provozní brzdu (třeba "bastard" Š 130 RS MTX), nemusí se pak dávat přepážka do třmenů a půlit destičky, což je pakárna, zase musíte vyrobit složitější držák a víc to váží. Dávám do pořádku 130 LR a tak sem si s tím docela užil. Až něco našetřím, tak se určitě ozvu ohledně dělítek.
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]