Reagovat na příspěvek

Dokumentace
[Autor: Pavel] [Datum: 11.01.2003 20:45:09]
Ahoj 10/2002jsem si koupil starší 16v Nexii najeto 75tis za 75tis Kč. Najel jsem 10tis km a jsem stále max spokojen. Jako technik, který nesnese něco mít a nerozumět jak to pracuje sem se scháněl po dokumentaci (a stále sháním). Stáhnul jsem si návod k obsluze v češtině z daewoo-nexia.wz.cz/manual Ale tam sem se toho moc nedozvěděl. Snad jenom o těch tlač. hodin m - nastaví minuty s - po zmačknutí přesně na vteřinu vynuluje na celou hodinu(a pak se nastaví ty min.) d - po zmačknutí při vyplém motoru se rozsvítí displej h - hodiny A pak ještě že ohřev zadního skla se sám po 10ti min vypne. Zbytek je jasný z běžn. ovládání. Dále jsem si stáhnul a vytisknul technickou dokumentaci z Ukrajinského zdroje. Je to orginální korejská elektro dokumentace v angličtině a je tam popsáno vše podstatné. Potvrdilo se mé podezření že Nexia je okopírovaná Opel Astra klasik v kabátě po Raceru a tedy po Kadetu. K této Astře mám knihu Jak na to (Kopp) kde je popsána celá údržba se středně odbornými opravami a též elektro dokumentace , která ve svém zapojení je téměř totožná s Nexií. Kniha popisující Kadet je o dost jiném autě. Tuto dokumentaci jsem stáhnul postupně po jednotlivých (asi 30ti)souborech a potom celkem složitým způsobem vytiskl. Můžu na požádání popsat Jinak tu baterii můžete samozřejmě odpojit - přitom se smažou pouze data v registru závad, ale nikdy ne software. Při některých opravách je to součást postupu. Tato data se též smažou po 15ti nastartováních. Počítač má samozřejmě dneska každé aouto. Nexie jich má několik (řízení motoru, řízení ABS a další podružné moduly s elektronikou). Při sváření musíme být opatrní, jelikož přes kostru můžou téct značné proudy, které můžou vyvolat různé potenciály napětí na zemích, které můžou tyto elktronické obvody poškodit. Toto ovšem neplatí při sváření plamenem. Pavel pmaj@seznam.cz
 
Jméno:
Email
Titulek
Opište kód: [?]