Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
|
| | Adam (xxx.xxx.53.170) | reagovat 07.08.2004 14:48:06 | Sraz Pokud je Vás málo na uspořádání vlastních srazů, tak jste vítáni na srazech Un... Více na www.uno.insane.cz
Jsou tam super lidi a na sraze jsme už jedno Punto a jedno Seicento měli ;o) |
| | Jarek (xxx.xxx.200.79) | reagovat 11.08.2004 19:04:19 | Lité kolo. Zdarec.Mám Punto1. 12 16V sporting.A potřeboval bych sehnat originál lité kolo.Rozbil sem ho o patník.Může být i starší.Nabídněte nebo poraďte.Zatím dík. |
| | Evžen (xxx.xxx.175.55) | reagovat 16.08.2004 23:07:54 | Prosím o radu Mám Fiat Punto rok výroby 2000 a prosil bych o vaše zkušenosti s opotřebovaným táhlem od stěračů. Vyskakuje čep z táhla a údajně se musí vyměnit celý agregát, což je finančně náročná záležitost. Prosím o radu, zda-li je možná jiná oprava, nebo kde levněji pořídit náhradní díl. Děkuji |
| | Vasek (xxx.xxx.193.166) | reagovat 17.08.2004 23:37:31 | Punto Ahoj! Shanim jiz delsi dobu Punto , nejlepe 1,2 60SX, 5 dver pro dceru. Chtel bych Airback aspon jeden a peknou barvu, krome bile a zlate, cerne. Tak do 100 000 a rok asi 1997.
Nabizim ALU disky 5x 6J x15, pekne, jeste obute z Cromy. Cena dohodou |
| | honza (xxx.xxx.117.166) | reagovat 30.08.2004 19:46:30 | poraďte Punto r.v.2000, koupeno nové ve Fiatu. Mám problém s motorem. Někdy se stane, že zůstane motor ve vysokých otáčkách, ač je noha z plynu a nelze je snížit. Při vyřazení na neutrál otáčky někdy kolísají (přídává a ubírá). Pak se to srovná a v servisu si nevědí rady dokud to neuslyší při závadě,ale nedá se to vystihnout kdy se to stane, je to různé. Neměl jste někdo podobný problém? Díky Honza |
| | 1820 (xxx.xxx.79.160) | reagovat 09.09.2004 17:24:08 | RE:poraďte Stejnej problém jsem měl na TIPU, servis taky říkal, že potřebují, aby se ta závada projevila u nich. Bylo to nakonec čidlo, který měří teplotu vody a vysílá impulsy řídící jednotce. Nakonec to našel ejden mechanik na diagnostice, to čidlo jednou fungovalo a jednou ne. Je pravda, že ten mechanik měl už jakousi zkušenost s jiným TIPEM, který dělal o to samý. NEvím, jestli Ti moje rada bude k něčemu. Hodně štěstí. |
| | Pepino (xxx.xxx.235.12) | reagovat 08.11.2007 14:51:27 | RE:RE:poraďte Souhlasím. Na TIPU se mi to taky stalo. Motor po nastartování zapl sytič a všechno bylo ok. Ale během zahřívání se otáčky stále zvyšovaly, tzn. sytič se nevypínal, až z toho šla hrůza :-( Řvalo to a když jsem s tím potřeboval přejet město, vyvřela mi skoro voda......Na diagnostice řekli, že je určitě v háji řídící jednotka.....už si nevzpomínám, ale 10tis.Kč by to tenkrát nezachránilo :-( Tak jsem ujel a zjistil, že mi blbě ukazovala teplota vody. Výměna čidla 140 kč, reset jednotky (odpojením a připojením baterie) a auto jelo jak o život. Takže určitě bych prvně zkusil to čidlo. |
| | V.Švihnos (xxx.xxx.105.97) | reagovat 27.05.2007 18:22:58 | RE:poraďte Připojuji se k tobe ,Honzo,mám ten samý problém a zatím nikdo nenašel závadu , ani na diagnostice. Pokud se najde machr a porádí ,ozvu se . |
| | vasek (xxx.xxx.47.115) | reagovat 20.10.2007 20:48:35 | RE:poraďte Asi stejný problém,Punto II 1.2 8V,model 2000,především u studeného motoru po sundání nohy z plynu při ot.nad asi 2000 si motor během poklesu ot.typicky při 1500 ot.sám ještě přidá a pak teprve ot. slezou na volnoběh-750 ot.Celkově se mi zdá že motor jde z otáček moc pomalu,nevím taky zda je normální,že po nastartování otáčky ihned vyletí na 2000-2500 a pomalu(cca po 2-3sec.)jdou teprve dolů...poradí někdo? |
| | Lucie (xxx.xxx.220.82) | reagovat 15.09.2004 7:57:00 | Spotřeba Ahoj, kdo by mi mohl prozradit jak velká může být spotřeba u Fiat Punto r.v. 2000 1,2. Za případnou radu děkuji |
| | Martin (xxx.xxx.226.66) | reagovat 16.09.2004 7:40:58 | RE:Spotřeba Drahá Lucie, stačí se mrknout o kousek výše, spotřeba se tady dost řešila. |
| | Milan (xxx.xxx.56.122) | reagovat 17.09.2004 11:51:52 | problémy se startérem Na mém Puntu II z roku 2000 se vyskytl problém. Při startování se občas stane (cca jednou za 10 startování), že startér točí naprázdno (zřejmě se nevysune pastorek co roztáčí motor). Chtěl jsem se zeptat, zda je to běžná porucha Punt a případně jak se dá odstranit (myslím tím jaký je přístup ke startéru a v čem asi může být porucha). Mám najeto cca 30tis. km, takže opotřebením to asi není. |
| | Martin (xxx.xxx.70.1) | reagovat 30.09.2004 18:46:23 | Gt-turbo Zdravím všechny majitelé fiatů, mam možnost fiata punto, udajně 1.4 GT turbo.mužete mi někdo o tomhle autu poskytnout nějaké informace. dík Martin |
| | Petr (xxx.xxx.10.34) | reagovat 02.10.2004 18:26:29 | re:poradte Zustava li motor v otáčkách je možná zavada v potenciometru škrtící klapky v saní. Stači pročistit vhodným kontaktním sprejem. |
| | Tomáš (xxx.xxx.5.98) | reagovat 03.10.2004 18:45:14 | Čau Punťáci Také jsem si pořídil Punťáka a jsem s ním naprosto spokojen ba přímo uchvácen-kdybych věděl jak tak bych poslal fotku je to 1.7TD ve sportovním duchu,pouze mě zneklidňuje sportovní pérování,je dost tvrdé a tlumiče mám úplně v háji-zatím nevím jestli jsou také kratší jako pružiny.Čau |
| | Sibir (xxx.xxx.48.2) | reagovat 05.10.2004 15:59:56 | RE:Čau Punťáci Fotku muzes poslat na email: Fiat.Punto@seznam.cz |
| | Dusan (xxx.xxx.211.98) | reagovat 20.10.2004 9:57:52 | Poradte prosim STARTOVANIE Mam punto 1.1 rv.97
V zimnom pocasi ked je teplota pod nulou motor nechce nastartovat-NENASKOCI az pri 6-7 pokuse Pritom ked je teplota nad nulov alebo v lete motor naskoci na prvy krat. Tusi niekto v com je problem? Baterka a lambda je nova |
| | pete3 (xxx.xxx.249.42) | reagovat 21.10.2004 14:23:18 | punto - tesnenie pod hlavou zdravim fiatakov
mam punto 1,2 8V
ako mozem poznat prasknute tesnenie pod hlavou?
v starsich prispevkoch sa hovorilo o zvuku prelievajucej sa kvapaliny
moc tomu nerozemiem, neviem si to logicky zdovodnit
da sa to nejako inac poznat?
diky |
| | Pat (xxx.xxx.131.83) | reagovat 26.10.2004 21:58:58 | RE:punto - tesnenie pod hlavou Každopédně až ti půjde bílej kouř (vodní pára) z výfuku nejen po nastartování motoru. A to už je za minutu dvanáct. |
| | marmor (xxx.xxx.153.120) | reagovat 25.08.2006 14:54:33 | RE:punto - tesnenie pod hlavou Ja mam tiez Punto 1,2 8V. Mam ho sice iba 1/2 roka ale uz som sa stretol s problemom, ktory popisujes. Ked som auto kupil ojazdene (je to r.v.2001 V 2002)motor bol dost silno zaolejovany (zatekanie oleja spod hlavy valcov nadol). Je to jeden z prvych priznakov, ze nieco nie je v poriadku s tesnenim pod hlavou valcov.
Potom parkrat sa mi to stalo je to take zblnkanie, ktore je zretelne pocut vo vozidle, akoby niekto prelieval vodu z jednej nadoby do druhej. Nevenoval som tomu velku pozornost.
No a potom sme sli na dovolenku do Tatier - jazdenie do kopcov a zovrela mi voda v chladici. Spociatku som myslel, ze nejde o nic vazne ale problemy sa zhorsovali motor sa prakticky okamzite o nastartovani zohrial a voda v chladici doslova bublala t.z. ze sa nasaval vzduch spod hlavy valcov a vytlacal sa do chladiacej sustavy.
Bola to velmi prijemna dovolenka - auto slo na 4 dni do servisu, kde kompletne vymenili tesnenie pod hlavou valcov, vodne cerpadlo, termostat, chladiacu kvapalinu a olej. Motor mam teraz cisty a "bublanie - prelievanie vody" prestalo. |
stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173
|