Fiat Punto

založil:
FiatPunto
dne:
9.2.2003 20:10:45
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Karel (xxx.xxx.165.53)reagovat 28.12.2010 9:09:17
RE:RE:RE:Aditivum
Čau,moje Punto bralo prům.7,5L/1.1,1996/měl jsem ho 7 roků a po motor.strance naprosto bez problémů/pouze odešly obě indučky/ale v tvém případě bych se zkusil zaměřit na čidlo teploty nasávaného vzduchu-podle teploty venku řídí velikost volnoběhu,takže funguje jako sytič.Jak startuje za tepla?Taky musíš pedál až na podlahu aby nechcípl?Jak po zahřátí-drží volnoběh?Ke spotřebě-když by dostal po prdeli katal.byly by špatné emise ale nejsu si jistý jestli se to projeví na spotřebě-podle mě ne,po zajetí řemene spotř.neklesne-proč by měla?Ozubení je pořád na stejném místě jako při montáži ne?A je rozvoďák dobře nasazený?To by dělalo neplechu-špatné starty,málo výkonu,větší spotřeba...Závěr:Jestli by se Ti radši nevyplatilo zajet do servisu na diagnostiku,jinak je to oprava stylem pokus-omyl.LPG bych nedoporučoval,ale pouze z toho důvodu že investice přesáhnou návratnost v případě tveho Punti/počet km,r.v./Tak ať se zadaří a Punťa pěkně "šlape"
 Kotlos (xxx.xxx.4.118)reagovat 28.12.2010 15:16:47
RE:RE:RE:RE:Aditivum
Nejdřív bych si nechal udělat diagnostiku a pak bych postupoval podle výsledků. Začal bych , jak píše kolega , čidlem teploty nasávaného vzduchu . Když je v háji katalizátor, vliv na spotřebu je minimální akorát neprojdete na emisích. Velmi dobré rady jsou na stránkách web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
 ByrtusAntonin (xxx.xxx.53.229)reagovat 30.12.2010 19:03:05
RE:RE:RE:RE:RE:Aditivum
Diky moc za vstricnost a za rady.Skusim to podle vas s teplotnim cidlem a pak kompletni diagnostika,jen mi kluci napiste pribliznou cenu.Mam pry take byt trpelivy nez si lambda sedne.Pres ty mrazy to nema cenu lamat pres koleno.Jeste by me zajimal vas nazor na benzin V-Power od Shellu ma to smsl sem tam natankovat ma to v sobe nejake uzitecne aditiva nebo to jsou vyhozene penize.Jinak tankuji porad u shell-ky klasicky nat.95.Jaky je vubec nazor na shell neplati tam clovek jen za znacku?Nedavno pry zverejnili take vysledky kontrol jaky byl zaver nebo kde to najdu a vubec jak to vidite s kvalitou nasich paliv a co styl jizdy nemam otackomer nejsem nejak vypatlany ze bych neslysel motor jen nevim kdy je dobra jezdit na neutral myslim si ze jen na dojezdech a z mirnych klesani a co mirne podtaceni tedy tyto Fire44kw jsou tolerantni problem je ze nemam moznost puntika vytahnout na delsi streku takze po prdeli dostane jen ve stoupanich kde se nedivam na spotrebu aby se motor vycistil co vy na to diky Tonda
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 1.1.2011 18:52:32
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Aditivum
Nejdřív si nechte udělat diagnostiku, a podle výsledku začněte provádět opravu. Diagnostika mě stála cca 600 Kč. Čidlo teploty vzduchu stojí kolem 1000 Kč ( mají ho např. v Autokelly). Taktéž může být špatný snímač polohy škrtící klapky, ale ten už stojí kolem 5000 Kč. Co se týče těch paliv, já tankuji buď u Benziny, OMV, PAP Oil a nemám žádné problémy(občas na Shellce také natankuji a nepoznám rozdíl). Myslím si že je to tah jak nalákat zákazníky.Tankuji jen u velkých čerpacích stanic u těch malých a levných nemám důvěru.
 ByrtusAntonin (xxx.xxx.53.229)reagovat 3.1.2011 12:42:37
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Aditivum
Zdravim vas punare v Novem roku zjistil jsem,ze to z mym puntou nebude tak zle jen mi kluci napiste pukud mozno v co nejvetsim mnozstvi kolik vam to bere na kilometr tak to totiz z autoriz.ser. dostanu chtel bych to jen porovnat a nepanikarit.Problem je v tom ze ukazatel stavu paliva je jak ve stodvacitce proste ciste orientacni ale verim ze u novych modelu punt je to jak ve fabii kde bez rozdilu stani nedo klesani zaznel gong ktery mi oznamoval rezervu a ze fabka jo tutala s chuti ale tento system oznamovani stavu paliva mi spolu s otackomerem tuze chybi slo si totiz podle onoho tonu pomerne presne vypocitat spotrebu na sto km Diagnostiku bych nemel odkladat problem je v tom ze me ceka v breznu T.K.tam to bude z investicemi zajimave jak postupovat udelat si predprohlidku nedo v klidecku absolvovat T.K.jak jsou na tom starsi rocniky s podvozkem na co se mam pripravit brzdy jsou supr az moc jedovate dimenzovane podle me na vyssi kategorie vozu-Fiat Bravo,Brava popr. Palio ale co ostatni podvozkove"Chytaky"paklize pujde jen o vymenu siletbloku na stabilizatoru vyvazl bych s toho cenove za hubicku vim ze chcije z motoru a posilovace rizeni to kdyz neutru a daj to do trojek jsem v haji a co ostatni podobne ptakoviny jakou mate skusenost hlavne vy majitele rocniku 96.a vys do nabehu dvojky.Co jsem se mrkl na TUW nemecke meritko spolehlivosti tak muj punta je nelichotive vzadu spulu z Feldou.To by me zajimalo jak date na tyto udeje i dvojkari.Jinak se zatim nevzrusuji autak startuje na prvni sup a drzi volnobeh!Akorat mam bud zamrzlou nadrzku ostrikovace nebo vedeni vcetne trysek pozde jsem vymenil nemrznoucku koupenou jeste k tomu v Tesku!!Dnes pojedu skusim tam nalit ale kddyz ja mam pocit ze je nadzka praskla to by snad byla kaluz pod autem.Je to pitome umistene v podbehu oni tam ti taliani punta vyrabeli jen pro sicilii nebo co.Jinak ale spokojenost hlavne rizeni presne nepreposilovane taky se trochu podepise na zvysene spotrebe jinak to uz nechci prechvalit aby me to za chvili nevyfackovalo.Tak pa jsem vdecny za kazde slovicko hlevne vy rocnik 97Punto60S sposilovacem kolik vam papa a netece take posilovac-zrejme simering-kolik mam pocitat s opravou,kdyz to teda na te technicke vymaknou jinak to moc netece sleduji kapalinu a neubyva co dolivat origosku servoolej nebo se stim da vy......Asi na tom ale nebudu setrit.Tak se mejte a sory za dlouhy prispevek a vvvotom to je!!!
 Byrtus Antonin (xxx.xxx.53.229)reagovat 24.3.2011 16:42:22
RE:RE:RE:RE:RE:Aditivum
Jeste jednou te Karle moc prosim o radu nebo mi treba napis co si o me myslis,vzdycky lepsi nez nevedet a ocekavat.Pres vsechny ty sracky s prominutim co jsem nadelal si myslim ,ze muj problem je realny a chci jen poradit co bych mohl dale pro vec udelat,prosim ozvi se.Tonda
 Byrtus Antonin (xxx.xxx.53.229)reagovat 21.3.2011 19:00:37
RE:RE:RE:RE:Aditivum
chtel bych reagovat
 Karel (xxx.xxx.165.53)reagovat 28.12.2010 9:17:24
RE:RE:Aditivum
Čau.není dávkování 1:1000 na léto?Na zimu bývá 1:500 většinou,no ale asi záleží jak které aditivum...Bývá to v 0,5l balení-takže při dávkování 1.500 to vyjde na 250l a při 1:1000 na 500L nafty-pokud dobře počítám...
 Milča (xxx.xxx.78.87)reagovat 29.12.2010 18:13:34
baterka
Zdravim vsechny ...mam dotaz jakou baterku si mam porid do punta 1.9JTD? Letosni zima je pekne kruta a uz dvakrat sem startoval pres kabely ..zkusim baterii este poradne dobit ale verim ze je na diesel slaba .. Mam 12V 43Ah 330A . Predem dekuji za prispevky :)
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 29.12.2010 21:38:10
RE:baterka
Na diesel je vaše baterka slabá, výrobce a servis doporučuje baterku BOSCH 56219 je to 12V /62Ah. Dejte tam minimálně 60 Ah akorát musíte dát pozor na to aby se vám vešla do kastlíku.
 Toby7 (xxx.xxx.53.229)reagovat 20.3.2011 19:30:19
RE:RE:RE:Aditivum
Ahoj Karliku,jestli si vzpomines na me jak jsem ti psal jak mi chlasta Puntotak problemy pretvavaji,Poslechl jsem te a vymenil cidlo nasavaneho vzduchu,vymenil jsem i olej po 4000km u tech hochu to ukazuje vse ok ale ja ujedu45km a po natankovani za 200kc a na palivomeru jsem tam kde jsem byl.Chapu jezdim kolem komina a jak jsem se docetl ,ze autak je zahraty pribl.po10000km ale i tak deset az 12na sto to musis uznat je prilis.Co poradis musim na diagnostiku do Fabriky.Vis ja si stejne myslim ze je to v lidech,tak se mej at Ti tet tvuj Fiatek frci,muj frci ale kazdym kilometrem mam pocit ze sponzoruji nas perochemicky prumysl za pripadnou radu predem ze srdce dekuji Tonda
 ByrtusAntonin (xxx.xxx.53.229)reagovat 21.3.2011 19:39:29
RE:RE:RE:RE:Aditivum
vazeni pratele,koupil jsem po totalni havarce,kdy mi synator rozflakal Fabii co mela na budiku 24000,byla krasna predelal bych ji na lpg,ponevadz zname 1.2htp jsou to taky ochlastove.Takze jsem koupil Fiata Punto r.v.1997 docela hezky seda metal.mam po tp,zadne velke dalsi naklady akorat problem se spotrebou uz jsem to popisoval karlovi,ktery na me reagoval na str.151,jeste jednou mu ze srdce uprimne dekuji a omlouvam se za zmatky,ktere jsem zde na techto strankachspachal.Opravdu nejsem tech. typ takze jeste jednou vsem sorry.Prosim Kajo nebo kdokoli jiny poradtemi co z puntem.Poslechl jsem Karla a vymenil jsem cidlo nas. vzduchu.Vymenil jsem olej atd a byla spatna lambda.Jinak az prilis pece ale spatnym smerem mam pocit.Ted mi kluci poradte mam to dat tovarne zdiagnignostikovat,byla zevnitr zhnila 2.cast vyfuku.Potom se autak poradne rozjel ale spotreba je porad jak byla.Moc vas vsechny fachmany prosim o pomoc.Jen mi prosim vas nenadejte do de... a td.Cekam fundovanou radu.nestydim se za to ze mam duchod a pet deti a ted nam poskrtali veskere davky takze vas moc prossim o schovivavost.Predem vam Fiataci zvlaste pak tobe Karle dekuji at vam to frci Tonda
finafina (xxx.xxx.75.248)reagovat 2.1.2011 11:51:44
Jak vyřešit topení na původní stav?
Mám Punto II r.v.2002 a najeto 148tis.km Do nédávna topilo ok.Nyní šel jen vlažný vzduch,takže zamrzlá okna.Dne 31.12.2010 jsem byl v servisu v Olomouci p.Rolný a protože na teploměru lítala teplota na prostřední dílek a pak klesala na první delší dílek teploměru,byl dán závěr, že je špatný termostat.Tento byl vyměněn (stál 700,-Kč) teplota se sice zlepšila, ale stále to není ono.Přitom byl zkontrolovaný pilový filtr,přepínací táhla,kontrola odvzdušnění a stav na původní horký vzduch se nevrátil.Pamatuji si, že jeden pán měl také takové potíže a v orginál servisu fiat na to nepřišli a pak nechal ještě něco vyměnit a teplo se vrátilo na horký vzduch.Vzhledem k tomu,že si nepamatuji kde najít jeho příspěvek kde jsem jej před časem našel, prosím jestli někdo jeho radu zná ať mi napíše.Mám dojel, že mluvil o lamba sondě nebo něco takového co zdánlivě jakoby nemělo s tropením v kabině nic společného a i servisu se pak divili, že to mělo takov ý vliv na návrat do původního stavu.Děkuji každému předem, stávající rady uvedené zde to nevyřeši.
 Karel (xxx.xxx.165.54)reagovat 2.1.2011 18:45:55
RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
No tak lamba ani lambda sonda to určo nebude,ta má s topením souvislost asi jako defekt se špatným startérem...chce to jít od začátku-termostat/i nový bývá vadný-bohužel,ovládací táhla-je otázka jestli to v tom servisu opravdu prošli-mám svoje zkušenosti/taky bohužel/,pak je možnost prasklého těsnění pod hlavou nedej bože prasklé hlavy-v tom případě by se topení pořád zavzdušnovalo + jiné příznaky samozdřejmě by to mělo...
 fina (xxx.xxx.75.248)reagovat 3.1.2011 13:23:27
RE:RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
Děkuji Karle, ale byl jsem u opravy v dílně a sledoval jsem pracovníka i jak demontuje středový panel, sám jsem jej na táhla upozornil.Hlava prasklá není, ani těsnění pod ní hladina fridexové náplně je neustále ve své hladině (neubývá), těsnění pod hlavou jsem měnil při 120.tisíci km, takže je tam krátkou dobu a nový termostat dobře drží teplotu na prostřední delší čárce jako před tím když byl dobrý.Je to začarovaný kruh! Já netvrdím, že to byla lamba sonda, ale pamatuji si, že něco měnil a v servisu se pak strašně divili, že tro mohlo být tohle.Mrzí mně, že nemohu najít jeho příspěvek, už ani nevím kde to na internetu bylo. Ale děkuji moc za reagovaní.
 Karel (xxx.xxx.127.234)reagovat 4.1.2011 11:43:26
RE:RE:RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
Dobře,tak zkus to po jízdě ještě jednou odvzdušnit-jeden odvzdušnovák je nahoře vlevo na chladiči/když stojíš před autem a díváš se do motoru/je to takový bílý čurampazlík a druhý ten důležitější/páč odvzdušnuje topení/je na hadici k topení/nahoře-těsně než vleze do kastle/,dokud nepůjde jen voda tak to neutahuj-ale to znáš sám,ne?Já bych to zkusil s nastart.motorem a po odvzduš.hned zkus jestli to topí...no a pak písni jak to dopadlo
 Karel (xxx.xxx.127.234)reagovat 4.1.2011 11:50:09
RE:RE:RE:RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
Vrrrr...2x čti,potom piš!!!Teď hledím že máš PuntoII,tak to nevím jestli ty odvzdušnováky najdeš tam kde píšu-bral jsem to podle Punta r.v.96,možná Kotloš by to mohl vědět přesněji
 Kotloš (xxx.xxx.4.118)reagovat 4.1.2011 18:26:58
RE:RE:RE:RE:RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
Punto II má jeden odvdušňovák a to těsně před vstupem do radiátoru. Je to v motorové části takový černý omělohmotný váleček. Poznáte to podle toho že vedou hadice od chladiče a přechází to na kovové trubky od výměníku topení. Nechte auto ohřát na provozní teplotu a za chodu motoru to několikrát odvzdušněte(jako u radiátoru topení). Pokud to nepomůže můžete mít také ucpaný výměník, sundat hadice a podívat se jestli nejsou ty trubky ucpané. Nezapomeňte potom dolít nemrznoucí směs ( pokud vám nějaká unikla) . Pozn.: Toto je popis na Punto s ruční klimatizací, ale myslím si že systém topení je stejný u Punta bez klimatizace..
 Tonda (xxx.xxx.53.229)reagovat 20.3.2011 19:07:44
RE:RE:Jak vyřešit topení na původní stav?
Ahoj Karle!Tak jsi byl jeden z mala,ktery reagoval na me prispevky.Proto se na tebe opet s duverou obracim a prosim te o radu.Problem je v tom,ze jsem uz skusil vsechny opatreni vcetne tve rady,vymena cidla teploty nasavaneho vzduchu,vymenil jsem olej asi 4000km po prvni co jsem to koupil.Buhvi jak dlouho tam ten hnuj co jsem po prvni vymene vylil byl.Tak jsem si rikal vymenim to drive aby se to lip vyplachlo.Autak vypada na to kolik jsem do toho vrazil a na to,ktery to je rok vyroby opravdu skvele.Seda metaliza,lita kola proste spica.Problem je jen v te spotrebe.Nedal jsem to pravda tovarne zdiagnostikovat ale kluci tam v ridici jednotce nevidi problem.Vim jezdim jen kolem komina tim padem se motor nestaci zahrat ale zda se mi Kajo,kdyz natankuji za 2 stovky to je nejakych 6 litru,trochu moc rychly pad palivomeru,ktery je opravdu jen orientacni.proste po necelych 50km je ukazatel na stejnem miste,coz znamena10az12l.Otazka zni je to prilis,kdyz beru v potaz zimni podminky,vycetl jsem na netu ze auto je zahrato na provozni teplotu po 10km.Presto se mi to zda moc,zvlaste,kdyz uvazim jak striktne dodrzuji ptavidla usporne jizdy.Chce se mi zarvat ku... tak v cem to je co mi poradite,krome tovarni diagnostiky.Kde mam jistotu,ze narazim na skusene odborniky s charakterem.Prosim fiataci pomozte!!!Predem moc dekuji za sebemensi naznak dobre vule Tonda
TinkaTinka (xxx.xxx.19.82)reagovat 5.1.2011 20:47:33
Nejde vyjet na zpátečku
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zasvěcených, dřív než si fiatek zavezu do opravny. Zařadím si zpátečku a chci vycouvat, ale auto se chová jako kdybych měla zataženou ruční brzdu, přesto, že ji nemám. Pokud zařadím jedničku, tak vyjedu normálně. Po několika pokusech se to nakonec umoudří a můžu normálně vycouvat. Věděl by někdo čím to? Díky


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173