Fiat Punto

založil:
FiatPunto
dne:
9.2.2003 20:10:45
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 K (xxx.xxx.142.118)reagovat 20.3.2009 11:23:37
RE:punto r.v 97
A na co teda prisli na te diagnost.? Jake cidla menils?
 Míííša (xxx.xxx.151.100)reagovat 7.5.2009 0:33:19
RE:punto r.v 97
muže to byt upna maličkost..kdy byl naposled měněn filtr paliva,nachazí se na podvozku u nadrže..druha možnost je slabší tlak benzín.čerpadla
 ADaMek (xxx.xxx.171.74)reagovat 21.3.2009 22:35:02
řídící jednotka
Dobrý den, stáva se mi že když Punto stojí dýl venku tak nateče nebo navlhne řídící jednotka a svítí kontrolky že je poškozená přitom auto normálně běhá. Neví někdo jak se tato závada dá odstranit???
 ADaMek (xxx.xxx.171.74)reagovat 21.3.2009 22:36:43
řídící jednotka
Dobrý den, stáva se mi že když Punto stojí dýl venku tak nateče nebo navlhne řídící jednotka a svítí kontrolky že je poškozená přitom auto normálně běhá. Neví někdo jak se tato závada dá odstranit???
 Tom (xxx.xxx.70.109)reagovat 22.3.2009 9:53:27
Oprava
Zdrawím. Prosím o radu. Musím vyměnit čep řízení na LP kolo a nevím jak je to s opravou a jelikož nejsem na tom finančně nejlíp chtěl bych si to opravit sám, je to hodně těžké opravit???...jedná se o 1,7 TD sx r.v 1997
 kaspi (xxx.xxx.180.30)reagovat 22.3.2009 13:38:25
diagnostika
PORAĎTE MI PROSÍM KDE MI UDĚLAJÍ DIAGNOSTIKU NA PUNTO2 NA PARDUBICKU DĚKUJI
 Igor (xxx.xxx.36.88)reagovat 12.4.2009 18:03:42
Kapota motoru
Zdravím všechny ve spolek.Mám Punto II řady a nejde mě otevřít kapota od motoru,páčka na otvírání je volná a nezabírá,nevím,zda je tam lanko,či táhlo a jak to vyměnit,hlavně jak otevřít kapotu.zda-li někdo víte,prosím poraďte!Díky.
 jarda (xxx.xxx.98.36)reagovat 14.4.2009 20:24:38
RE:Kapota motoru
Mám ten samý problém, je tam lanko, asi jediná možnost dostat se k zámku spodem a uvolnit ho. Sháním teď Punto, na kterém si to prohlédnu při otevřeném stavu, abych věděl za co zatáhnout.
 Igor (xxx.xxx.26.133)reagovat 15.4.2009 9:38:15
RE:RE:Kapota motoru
Já to taky tak zkusím,přinejhorším servis.... Kdyžtak prosím písni jestli se ti to povedlo a jak,kdybys byl ryhlejší.Díky.
 Martin (xxx.xxx.152.200)reagovat 14.4.2009 21:20:07
Fiat Punto problem pri startovani
Zdravim vsetkych. Potrebujem poradit. Kupil som frajerke Fiat Punto 1.1 Benzin. Motor ide pekne tichucko. Problem je v tom, ze stava sa coraz castejsie, ze auto nejde nastartovat. Motor toci aj ma tendenciu chytat, ale tak na 2 valce. Ked ho trapim, niekedy mu to trva dlhsie, niekedy kratsie, ale nakoniec nastartuje a motor ide pekne netrha proste ide ako hodinky a z autom mozem ist. Problem ma len pri startovani. V com moze byt chyba? Vopred dik
 Míííša (xxx.xxx.151.100)reagovat 7.5.2009 0:40:49
RE:Fiat Punto problem pri startovani
Muže to byt slabší tlak benzín.čerpadla,při spuštění sytiče a ještě maličkost..kdy byl měněn benzínový filtr...tyto dvě věci jsou dost často v dezolatním stavu
 UccO (xxx.xxx.12.148)reagovat 15.4.2009 21:56:12
Topeni - unik chladiva
Zdravim, potreboval bych poradit. Pri vypnutom topeni Punto II mi unika chladici smes z chladici sustavy "cca 0,5l na 50km". Pokud je topeni zaple tak je vse OK. Dik za radu.
 racer (xxx.xxx.202.2)reagovat 16.4.2009 18:44:43
vybíjení baterie
Mámm problém s vybíjením baterie punto MK2 1,2 8V. Dohromady to bere 0,27 A. Z toho 0,1A bere radio sencor( po zapojení na klíček to klesne na 0,07A. Jelikož sem to zkoušel i zapojit přímo na odpojenou baterii a hodnota byla stejná, tak to bude vniří odpor radia. jediný řešení je zapojit na klíček i stálý napájení ale to se zas vymaže pamět). Dalších 0,1A bere okruh napojený na pojistku F53(směrová a vystražná světla, osvětlení přístrojů (přívod proudu přes baterii)). Problém se vyřeší, když odpojím přístrovou desku(100%funkční), do které jsem se pokoušel dostat, ale jelikož tomu bránily tlačítka Pc, hodin apod. tak jsem to radši vzdal. A zbylých 0,06 bere něco z okruhu pojistky F1 (centrální řídící jednotka /základní funkce). Když jsem to zkoušel několikrát měřit někdy před půl rokem celková hodnota 0,27A byla stejná, ale místo okruhu F53 0,1A bral 0,1A okruh F11(lamda sonda, tachogenerátor, palivová soustava). Bych potřeboval nasměrovat kam šáhnout. Rozdělávat půlku auta a zkoumat všechny kabely jesi není někde zkrat se mě moc nechce a kupovat řídíjí jednotku a přístrojovou desku už vůbec ne.
 Jaro (xxx.xxx.152.200)reagovat 17.4.2009 15:10:49
RE:vybíjení baterie
Nazdar, tak kamarat mal presne tu istu zavadu, co mas ty. Tiez skusal vselico a dlho sa z tym trapil. Nakoniec nasiel cloveka co sa zaobera s tymito talianskymi nekvalitnymi autami a musel mu vymenit kompletne celu kabelaz. Stalo to 266 eur. Odvtedy ma z autom pokoj
 Karel (xxx.xxx.142.118)reagovat 17.4.2009 20:43:27
RE:RE:vybíjení baterie
Tak takove reci miluju,nekvalitni italske auta...co sem teda lezes na forum o techto autech,ty cype!!
 Jaro (xxx.xxx.152.200)reagovat 19.4.2009 21:15:08
RE:RE:RE:vybíjení baterie
Ja totiz to auto bohu zial mam ty blbecek a furt je to pokazene
 cico (xxx.xxx.161.29)reagovat 19.4.2009 22:11:10
RE:RE:RE:RE:vybíjení baterie
čobole moc tady nepičuj, co sis koupil to máš, mě jezdí punto skvěle. jak se k tomu chováš tak ti to taky jezdí
 Jaro (xxx.xxx.152.200)reagovat 20.4.2009 9:54:13
RE:RE:RE:RE:RE:vybíjení baterie
Kretene auto mame v rodine od novoty. Neboj nic, teba cakaju tiez problemy z elektrikou. Mne zacali asi pred rokom a odvtedy pravidelne. Sam mechanik vo fiate mi povedal, ze punta maju caste problemy z elektrikou.
 Karel (xxx.xxx.142.118)reagovat 20.4.2009 14:27:56
RE:RE:RE:RE:RE:RE:vybíjení baterie
Blbecku rikej svojemu tatovi ty maďare,tak to prodej a mas klid,zajimave je ze podle tebe nekvalit.italska auta jsou ted mezi nejprodavanejsimi. Zajimave,asi jsou vsichni co to kupuji hlupaci,zejo? Zdar
 Jaro (xxx.xxx.152.200)reagovat 22.4.2009 16:04:13
RE:vybíjení baterie
No je to mozne, lebo su lacne, preto sa predavaju Uz sa tolko nerozculuj, ja len pisem ake mam sam skusenosti. To auto mam v podstate na haku, je to len take zalozne mam este BMW. Fiata pouzivam hlavne v zime, ked je bavorak zagarazovany. Ale je fakt, ze na to, ze ma najazdene len 135 tisic, moc tam tie suciastky nevydrzia. Napravy, spojka, vyfuk, sem tam nejake to relatko, no proste stale nieco. Motor ide pekne, ale stale nieco treba robit na tom aute a to je fakt


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173