Fiat Punto

založil:
FiatPunto
dne:
9.2.2003 20:10:45
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Aigner (xxx.xxx.37.85)reagovat 16.10.2008 22:03:37
RE:chlazení
Nazdarek,chladici system nejlepe vypustis,kdyz povolis sponu na spodni hadici chladice,hadici vytahnes a nechas vytect.Napln je 4l smesi(2l fridexu,1:1 s vodou)Nezapomen na odvzdusneni!!!
 Jindra (xxx.xxx.175.223)reagovat 17.10.2008 13:45:54
RE:RE:chlazení
Díky za odpověď. A prosím tě jak se to odvzdušňuje? Díky.
 Aigner (xxx.xxx.37.85)reagovat 18.10.2008 17:15:53
RE:RE:RE:chlazení
Ja to delam tak,ze nasadim a utahnu spodni hadici od chladice,povolim odvzdusnovaci sroubek na hadici topeni(je to na jedne z hadic topeni vedouci od motoru dovnitr auta,cerne sroubvaci kolecko)Potom stridave naleju do nadobky chladice 1l fridexu,1l vody.Ty 4 litry se tam najednou nevejdou,takze dolivas a hlidas az ti zacne vytekat z toho odvzdusnovaciho otvoru(sroubek utahni) chlad.kap. a hladina v nadobce uz neklesa a zustane mezi min. a max.Potom auto nastartuj,pust topeni ale ventilator vypni.Auto nech bezet na volnobeh dokud se nezahreje a neotevre termostat,nespusti ventilator chladice(15-20min.)Dolij chlad.smes a melo by byt hotovo.
 Standa (xxx.xxx.170.159)reagovat 16.10.2008 15:12:28
Punto
Ahoj, mám Punto 1,2 16V rok 2002, chci se zeptat, zda by někdo něvěděl jak se zbavit vrzajícího spojkového pedálu. Promázání nijak nepomohlo. Dík za radu.
 aigner (xxx.xxx.37.85)reagovat 18.10.2008 17:31:18
RE:Punto
Cau.Mel jsem ten samy problem a promazani pomohlo!Ale ne sprejem,ten na to nestaci.Ja pouzil vazelinu.Je nutne demontovat vypinaci tycku spojky,mezi pedalem a valeckem a promazat hlavne jeji horni ulozeni(plastove pouzdro v pedalu spojky).
 majo (xxx.xxx.132.62)reagovat 16.10.2008 20:48:33
rada s olejom
Nevie niekto napisať,či na punte mk2 sa dolieva olej do motora,myslim tym medzi vymenou,lebo ja musim dolievať olej po 2000km,ďakujem za rady
 Karel (xxx.xxx.142.115)reagovat 17.10.2008 12:53:23
RE:rada s olejom
Jasne ze jo,kazdy motor ma prirozenou spotr.oleje,otazka je kolik musis dolevat. Ja doplnuju tak 1dl/1tis.km
 Marian (xxx.xxx.132.62)reagovat 21.10.2008 20:53:28
RE:RE:rada s olejom
Mne to vychadza tak,že po dobu(od vymeny do vymeny 10 000km,použivam esso 10w40 dolejem asi 1liter až 1,5litra,keď som mal favorita nedolieval som ani kvapku,moje punto ma nabehane 115 000km,rok 2001,8v.U punta je to normalne,alebo mam niečo opraviť.Inač ďakujem za odpoveď.
 Petr (xxx.xxx.4.206)reagovat 16.10.2008 21:13:05
Zdarec,mám Fiata Punto 1,2 r.v.96 44kw mám tam problém že když je motor studený a já se chcu rychle rozjed,tak to nechce jít do otáček jako by tam nešel benzín....jak se motor zahřeje tak je to v pohodě,poradí někdo čím by to mohlo být
 Jarda (xxx.xxx.217.136)reagovat 16.10.2008 22:20:21
Punto II 1.2 16W
Po výměně rozvodů jsem pocítil , že Puntík ztratil svoji svižnost.Akcelerace pomalejší,slabší výkon , no prostě nejede jak před výměnou.Co se s tím dá dělat.Najeto pouze 50 000km
 Karel (xxx.xxx.142.115)reagovat 17.10.2008 12:46:20
RE:Punto II 1.2 16W
Kdo delal ty rozvody tak asi pootocil o zub vack.hridelem
 Eva (xxx.xxx.134.21)reagovat 23.10.2008 21:35:15
RE:RE:Punto II 1.2 16W
Dobrý den, mám také Punto 1,2 r.v. 2001 a problém, že mi nestartuje pouze ráno, když je vlhko. Mám ho v serivsu a nemůžou přijít na to, co to je. Vyměnili už co se dalo a stále nic. Špatný je, že nenasturtuji pouze ráno, někdy, vlastně teď na podzim vždycky mě musel manžel roztáhnout, kdy to chytne po pár metrech anebo stačí pustit to zkopce a naskočí. Začala jsem ve Fiatu s diagnostikou, kde mi řekli, že je to indukční cívka. Vyměnili jsme obě, ale tím to nebylo, pak že je to kabel k cívkám, ale také ne. Postupně vyměnil mechanik všechno možný, ale zatím nic. Nakonec asi budu muset vyměnit řídící jednotku, z čeho radost opravdu nemám. Pořád si myslím, že to bude pouze prkotina, když to nejde jen ráno, jak se motor zahřeje, je to v pohodě, dokonce i kontrolka zhasne. Radu zatím nemám, jestli to dopadne dobře a nějak si s tím automechanik poradí, protože si s tím dává dost práci, tak dám vědět. Pevné nervy, Eva
 Karel (xxx.xxx.142.116)reagovat 24.10.2008 16:01:29
RE:RE:RE:Punto II 1.2 16W
Jaka kontrolka zhasne? A na diagn.nic urciteho nepoznali? A kdyz byly teplejsi rana tak to chytalo dobre?
 Eva (xxx.xxx.150.166)reagovat 25.10.2008 19:42:50
RE:RE:RE:RE:Punto II 1.2 16W
Kontrolka "motůrek".Nestartuje právě JEN ráno za vlhka, pak během dne v pohodě startuje. Ráno jsem ho musela roztahovat, kdy naskočil po pár metrech, pak už v poho. Ani se mi nestalo, že by to zhaslo třeba na křižovatce nebo podobně, šlo jen o ty rána až teď na podzim. Přes léto už sice zlobil,ale to stačilo našlapat plyn a startoval.Stačí ujet cca 20km a kontrolka i zhasla,ale ráno už jsem zas nenastarovala.Byla jsem na diagnostice u Fiatu, tam mi řekli, že je to první indukční cívka na prvním válci(myslím-jsem ženská,už je to dýl..) Vyměnili jsme ji, ale nic, vyměnili jsme i druhou a stále kontrolka svítila.Dokonce jsem jednu novou cívku musela reklamovat,pak mi autoelektrikář vyměnil (nevím proč) pojistku, relé a kabel ke svíčkám.Dala jsem to jinam,ale bohužel zatím na to nemůžou přijít, ač povyměňovali co se vyměnit dalo, ale zatím nic.
 Karel (xxx.xxx.142.116)reagovat 26.10.2008 14:28:11
RE:RE:RE:RE:RE:Punto II 1.2 16W
Metoda pokus omyl,at to stoji co to stoji,zejo,pryc odtamtud... Ma to priznaky jako vadny snimac teploty nasavaneho vzduchu,ten taky vymenili nebo promerili?
 Eva (xxx.xxx.145.140)reagovat 26.10.2008 19:00:42
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Punto II 1.2 16W
Abych řekla pravdu,nevím,ale zatím to co vyměnili a nebylo to ono,tak dali zpátky,takže zatím mě to nic nestojí.U takových dovedů, co mi vyměnili relé a kabel k cívkám,jsem to měla a vzala pryč,ani se se mnou dál nebavili,když jsem tam byla,že to dál nejde,dokonce si nepamatoval, že to tam měl den před tím přes noc a říkal,že by to chtělo tam mít přes noc..prostě doveda,prý autoelktrikář.Tyhle mi doporučili nezávisle na sobě tři lidi.Vím,že jsem ženská,nerozumím tomu,ale je vidět,že tomu tenhle rozumí a štve ho,že na to nemůže přijít.Když to dám jinam,zase začně od píky a bude mě to stát plno peněz.Děkuju ale za radu,určitě se ho zeptám.Teď měl známý něco podobnýho u Octávky a protože dělá ve firmě,co dělá kabely do aut,zjistil,že měl porušený spoj,co jsou daný dohromady kabely k ŘJ dole pod koberečkem pod pedálama.Ten spoj je dělaný laserem a zjistili,že byl porušený a šlo tam tudy vlhko.Tak nevim,už bych ho chtěla zpátky zdravího Puntíka mojeho.
 Zbora (xxx.xxx.154.1)reagovat 17.10.2008 14:51:50
Nejde nastartovat
Zdravim vsechny, jsem vlastnikem Fiatku Punto r.v.2001 a mám nasledujici problem. Auticko nekdy proste stavkuje a nejde nastartovat.Abych to popsal blize tak normalne chci nastartovat motor toci ale nenaskoci. Tak se to chova asi 10 pokusu a pak tedy naskoci motor, ale rozsviti se mi oranžova kontrolka a (dle chytre knihy zavada nba vstrikovaci soustave)nekdy taky jen blika. Dost casto se taky stava ze motor na volnobeh sam zhasne. Kontrolka po urcite dobe zase sama zhasna dodoby nez se zavada opakuje. Prosim o radu nechci to hnedka davat do servisu hlavne ne do Fiatu jelkikoz tam bych se ani nedoplatil. Nema prosim nekdo s podobnou vadou zkusenost. Diky moc za kazdickou radu Zbora
 Já (xxx.xxx.142.115)reagovat 17.10.2008 18:15:36
RE:Nejde nastartovat
Každá rada drahá...např.vadná vstř.jedn.,nebo čerp.benzínu,nebo ucpaný paliv.filtr,nebo...atd.atd. Doporučuju na diagnostiku
 Jarda (xxx.xxx.217.136)reagovat 19.10.2008 2:41:25
RE:Nejde nastartovat
Ahoj.Měl jsem stejný problém , ale ještě na Fiatu Tipo. Závada byla v elektrice. Studený spoj.Pomůže jen elektromechanik a musí pěkně kousek po kousku všechno proměřit.
 vasek (xxx.xxx.24.218)reagovat 28.10.2008 20:53:53
RE:Nejde nastartovat
Měl jsem před měsícem podobný problém,příčinou byl povolený šroub s hlavním ukostřovacím kabelem na převodovce-pod spojkovým válcem,takže špatně přístupný,pro dotažení bylo nutno demontovat baterii s držákem a zmíněný spojk.válec...samozřejmě příčina může být i jinde,ale tohle lze jednoduše ověřit rukou-zahýbat se zmíněným kabelem...


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173