Fiat Punto

založil:
FiatPunto
dne:
9.2.2003 20:10:45
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Karel (xxx.xxx.142.119)reagovat 25.8.2008 17:04:52
RE:kontrolka
Jak zhasne znamena to ze system rozpoznal kod a povolil nastartovani/imobilizer/
 Vláďa (xxx.xxx.166.16)reagovat 25.8.2008 21:37:48
RE:RE:kontrolka
Potvrdil jste mou doměnku,ještě jednou,díky!
 Andrea (xxx.xxx.74.98)reagovat 26.8.2008 9:22:36
Punto I - přehřívání motoru, vaření
Dobrý den, potřebovala bych radu. Vlastním Punto I,r.v. 1998, 55 S. Mám problémy s "vařením". Ujedu vždy tak 50 km a potom voda vybublá víčkem chladící soustavy během jízdy a i když zastavím o otevřu víčko. Již mám vyměněné těsnění pod hlavou, termostat, vodní pumpu i zbroušenou hlavu motoru. Nemůže mi někdo poradit? Děkuji.
 Honza (xxx.xxx.74.98)reagovat 26.8.2008 10:20:03
RE:Punto I - přehřívání motoru, vaření
Napadaji mne dve veci- praskla hlava, nebo spatne otocene tesneni pod hlavou.Taky myslim, ze vicko chladiciho systemu by melo tesnit, aby bylo mozne dosahnout teploty motoru kolem 110 stupnu bez vareni.
 Karel (xxx.xxx.142.119)reagovat 26.8.2008 15:14:57
RE:RE:Punto I - přehřívání motoru, vaření
Vickem fyz.zakony nezmenis,voda vari vzdy pri 100st. Pri praskle hlave by byl ve vode olej a naopak! Co tak ucpany chladic vod.kamenem??
 MilanW. (xxx.xxx.81.164)reagovat 27.8.2008 9:26:21
RE:RE:RE:Punto I - přehřívání motoru, vaření
Mýlíš se Karle, to, že voda vaří vždy při 100st je nesmysl. Stupeň varu vody se mění s atmosférickým tlakem a tudíš pokud je chladící soustava těsná je v ní přetlak a voda vaří při vyšší teplotě. Ovšem na daný problém to asi nemá podstatný vliv.
 Karel (xxx.xxx.142.119)reagovat 27.8.2008 16:38:59
RE:RE:RE:RE:Punto I - přehřívání motoru, vaření
Jo mas pravdu,blbe sem to napsal. Nesedi mi tam ta teplota 110st. Provozni teplota motoru je tusim okolo 90st
 Ros Fox (xxx.xxx.202.66)reagovat 27.8.2008 9:24:39
nafta
Chtěl jsem se zeptat, na kolik má Punto 1.7 TD nádrž, jakou má spotřebu, je to rok 94
 Ros Fox (xxx.xxx.202.66)reagovat 27.8.2008 9:26:49
Punto - nafta
Chtěl jsem se zeptat, na kolik má Punto 1.7 TD nádrž, jakou má spotřebu, je to rok 94
 zoubek (xxx.xxx.224.3)reagovat 10.9.2008 22:21:07
RE:Punto - nafta
Já mam 98 a nádrž má na 47 a spotřebu do 5 po městě.
 Jirka (xxx.xxx.40.194)reagovat 28.8.2008 22:37:19
chod motoru
Ahoj punťáci mám puntíka rok 98 1,1 55 S a při volnoběhu trochu kolísjí otáčky. Může to být lambda sonda? Nebo to může být nějaký jiný problém? Prosím o radu...
 kalisek (xxx.xxx.229.231)reagovat 30.8.2008 21:19:51
problém s řazením
Zdravím všechny.Máme Punťu 55s1.1.a za studena při rozjezdu nemůžeme zařadit 2 stupeň až po pár km co se trošku zahřeje jde zařadit ale ztuha ostatní rychlosti jdou bez problému.nemáte někdo s tímto zkušenost.čím to je.Děkuji za odpověď.
 gabriel (xxx.xxx.166.21)reagovat 31.8.2008 16:48:05
prodam zimni kola
prodam 4 kusy zimnich kol 155/65 R14,vzorek cca 80% na plechovich diskoch,roztec 4x110mm
 Jindra (xxx.xxx.175.223)reagovat 1.9.2008 16:28:07
RE:prodam zimni kola
Měl bych zájem o ta zimní kola. Za kolik je dáš? Mám Fiat Punto 2 ročník 2000 obsah 1,2 16V budou tam pasovat? Díky.
 kalisek (xxx.xxx.229.231)reagovat 31.8.2008 21:06:43
problem se startováním
Zdravím Punťáky.Lidičky když startujem až zhasne kontrolka vstřiku tak to nechce chytnout nebo to dlouho točí než chytne a stejně to během par vteřin zdechne a až na podruhé to chytne a už to je v pohodě,ale musím prošlápnout párkrát plyn.Jenže když startujem hned bez čekání na zhasnutí kontrolky tak to chytne a drží otačky a nezdechne.ale u obou stylu startování po naskočení motoru jde cítit benzín.může to být vadná lambda sonda?
 Vi-Fo (xxx.xxx.248.196)reagovat 2.9.2008 7:27:18
tažné zařízení
Dobrý den, mám dotaz: je hodně složité namontovat tažné zařízení na Punto r.v.99? Nebo lze někde stáhnout popis montáže? Předem moc děkuji.
 zdenek (xxx.xxx.172.62)reagovat 2.9.2008 14:24:40
vstrikovaci system
poradte prosim mam punto2 rok02 1.2 44kv pri rychlosti nsd 130km se mi rosviti kontrolka vstrikovaci system ale auto dal jede kdyz uberu tak to zhasne co stim dik za radu
 Láďa (xxx.xxx.52.1)reagovat 2.9.2008 14:48:08
přibržděná př.kola
ahoj mám takový problém.Mám přibržděné přední kola.Vyměnil jsem hadičky,těsnění pístků. obložení je dobré.Chci se podívat na hlavní válec ale nevím jestli to pomůže .Nemáte někdo podobnou zkušenost díky. Jsem z toho vyřízený. Ani ve fiatu mi nic neporadily.
 Karel (xxx.xxx.142.118)reagovat 2.9.2008 16:14:32
RE:přibržděná př.kola
Zalezi co mas za model...nektere maji v hl.brzd.valci vyrovnavaci otvor. Kdyz je ucpany nepusti brzdovku z pistku
 Láďa (xxx.xxx.52.1)reagovat 2.9.2008 19:26:04
RE:RE:přibržděná př.kola
No to jsem taky slyšel myslíš že by to mohlo být ono?teď právě přemýšlím jestli mám objednat ty vodící čepy na třmeny.Ale asi první zkusím rozebrat ten válec.Moc se mi do toho nechce musím toho hodně odstrojit no co mi ale zbývá že!Mám punto MK2 r.v.2000 motor 1.2. 16v jinak spolehlivé auto až ted ty brzdy.Ale děkuji za radu.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173