REBEL KLUB ŠKODA

založil:
hipa
dne:
30.10.2002 14:44:15
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 smirnoff (xxx.xxx.144.37)reagovat 12.03.2003 12:47:13
scháním nějaké elektrony
scháním nějaké elektrony na Š 120 mám ji celkem pěkně naostřenou,ale nemám pořádná kola.poraďte mi prosím kde je koupi a za kolik?? zdravím všechny šádáky
 martin (xxx.xxx.177.98)reagovat 12.03.2003 9:19:24
zadní kotouče
zdravim rebely,-kurnik hoši,-stranky mate super(kdo je děla,-je třída-i ten jeho humor;o)-fakt klasa)-a ted dotaz.vidím že tu máte ledacos od"strejdy Kábrta";o)-no a mě se jedná právě o ty kotouče plus držáky.Vývoj pokročil,-konečně to není jen sprostě"našrubované"na ofrézovaný unašeč(to se mi fakt moc pevné nezdálo,-ale to je jen můj skromný názor)-no,-a já to chci udělat tak,-abych měl"ručku na bovden"-ne na kapalinu(chci to jako na originál,-bez toho"bazmeku se spojkovým válcem")-jde teda o ty"brzdiče-třmeny".Kábrt říkal,-že je na to možné použít třmeny z fábie-ale já nevím,-nikdo tu s něčím takovým nemá absolutně žádné zkušenosti.Nevíte,-o tom něco,Néní někdo tak"šikovný"-že už to má na autě,-a pokud ano-jsou s tím nějaké potíže???-budu fakt vděčný za jakýkoliv postřeh(chci to zrealizovat do léta).jo,-a na závěr,-ten agregát z "1200-trosky"do rapida,-tak to je teda"hustý"-doufám že autor pojede letos do štilce-at to vidim"in vitro".diky moc-martin.
 Radek-rstuning (xxx.xxx.169.131)reagovat 12.03.2003 8:25:29
Kola
Jó ty kolečka jsou krásný! Cena je přiměřená, ale přesahuje moje současný možnosti. ERku by slušely (taky ze škodovky pocházejí), ale dát teď cca 30tis. (i s gumama) za kola nemůžu, i když bych rád. Až se moje situace někam vyvine, určitě se ozvu. Je ta nabídka nějak časově omezená?
 Tomas (xxx.xxx.209.2)reagovat 12.03.2003 0:09:32
mluvis o tom ze chces dozadu "valce" a bavis se o nakejch 175??? na takovýhle kola je hrich dat uzsi nez 195!!!! Jak pise Hipa! vepredu 195 a vzadu min 205!!!!
 Hipa (xxx.xxx.115.52)reagovat 10.03.2003 19:38:42
re: Kola
Nazdar Jeremi, Na ta kola, myslim, 165 nenandas. Jeste zkusim poskadlit dealery gum co by s tim mohli vamyslet, ale to by snad ani nedrzelo vzduch uvnitr pneu :) Podle me je nejpeknejsi 9" na zadek a 7" - 8" na predek. Pneu bych zacal nekde na te 185/45-50-55 na predek, zadek by mel od 195/50-55, 205-215/na neco... Moc jsem to nestudoval ohledne pneumatik. Overim a napisu!!!
 Jeremi (xxx.xxx.96.175)reagovat 07.03.2003 20:03:23
Kola
Teda kluci, ta kola jsou uplne bozi!!! Asi do nich pujdu. Je skvely, ze nekdo jeste stale vyviji neco takoveho. Sehnat na klasickou Skodovackou roztec 4 x 130 neco, co by opravdu sluselo, je fakt problem. Plechy Mangels jsou 15", nejaka ojeta, omlacena kola treba Apollo za 8tis. a vic, diky nechci, mam spatne zkusenosti. A jestli je fakt, ze na nich jeste nikdo nikdy nejel - jsou prece fungl novy, tak to za tech 16 - 20 tisic proste stoji! Nesetrim ted na nic jineho nez na tu krasu... Myslim, ze kdyz to jsou 13" tak autak zustane prijemne u zeme. Poldove taky na 13" muzou kulovy. Slo by na to natahnout neco ve 165-ce nebo max. 175??? Na profilovem cislu nesejde, ukecam prumer a sirku. Jakou siri disku by jste me doporucily, aby to bylo vic nez 7", ale aby me to zase treba nedrhlo o vnitrek podbehu?! Predek musi bejt samozrejme uzsi, ale vzadu chci valce!!! Diky a vydrzte setrim jako divej.
 janoo (xxx.xxx.1.10)reagovat 03.03.2003 19:27:13
rozsirenie
Chcel by som sa dozvediet viac o rozsirovacich podlozkack na kola (S120 M-kova).Dobry typ ma potesi.Vopred vdaka.
 Charles (xxx.xxx.110.51)reagovat 03.03.2003 18:22:25
Re-kotoučovky
Dík za informace. Toho jsem se bál. Destičky sjeté do klínu nechci, takže to budu muset přehodnotit.
 Machoň (xxx.xxx.45.159)reagovat 03.03.2003 10:10:06
Re-koutoučovky
Půlit destičky není nutný, ale je to amatérský :-)...ručku zatáhneš jen čas od času, takže se ti nezbytně sjíždějí destičky do klínu. Paralelní zapojení brzdových válců s vahadlem je natvrdo, bez posilovače. Kotoučům vzadu zdar...
 Charles (xxx.xxx.110.48)reagovat 01.03.2003 20:37:36
Kotoučovky
Přečetl jsem si Machoňův příspěvek ohledně kotoučových brzd vzadu a musím tady zase vznést dotaz. Zajímalo, jestli je nutný půlit ty brzd. destičky, když bych použil dva pístky na nožní brzdu a další dva na ručku. Já bych ty destičky klidně nechal vcelku. Je to problém, nebo je to amatérské? Taky by mě zajímalo, když se přidá vahadlo na rozdělení brzdného účinku -předek/zadek, jestli odpadne posilovač, nebo jak to tam je. Kdyby uměl někdo odpovědět, tak dík.
 Max (xxx.xxx.134.52)reagovat 01.03.2003 11:25:33
Jo koukám...že jsem tě blbě pochopil...jestli chceš rozměry tunelu,tak to ti nepovim...Ale myslim(nejsem si jistej) že od r. 83 měli gardovky tunel na 5q.Mimo jiný,ta moje je taky 83 a co jsem ji zatim prolejzal,tak bych neřek,že to bylo předělávaný.
 Max (xxx.xxx.134.52)reagovat 01.03.2003 11:19:56
No to já jsem koupil taky garde.Ale má tam 5q a 120LS.Ale nápravy úzký.J8 bejt tebou...tak to mžná nechám...Je pravda,že vzadu ty zalezlý kola zas tak krásný nejsou,s tim taky něco vymyslim...Jinak poznáš to tak,že si to změříš:o)Buď rozchod v předu a zadu,nebo na přední nápravě ramena.Úzký měřej spodní 44 a horní..teď nevim,ale to je jendo.A určutě budou obě náprvy buď úzký nebo široký.
 Radek (xxx.xxx.168.3)reagovat 28.02.2003 16:07:06
Rozměry
Čau chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte rozměry tunelu na Rapidu a na garde. Koupil jsem asi garde překopaný komplet na rapida ale je tam 120 motor a 4kvalt. Zehnal jsem si motor převodovku a vlečky a chci to přehodit ale potřeboval bych vědět ty rozměry nebo něco podle čeho to poznám. Jo měl by to být 83 rok. Poraďte prosím. Předem moc dík
 Waci (xxx.xxx.87.186)reagovat 28.02.2003 14:54:14
rychlo babeta
No s tou babetou je to snadný. Stačí když zastavíš na kolejích a počkáš na rychlik :-)
 Hipa (xxx.xxx.96.221)reagovat 27.02.2003 19:25:09
Babetaku...
No to ses teda docela trefil! Nevim (!!!) jak bys do toho nacpal vic nez tam je :) Opravdu jsi na trosku jinejch strankach! O vikendu jdu snad protahnout Tristana s novou nadrzi vepredu. Takze pak napisu nejake postrehy.
 navrc (xxx.xxx.187.123)reagovat 27.02.2003 15:19:33
tuning babetty
ahoj všichni přívrženci babetty! trochu jsem si vytuningoval babettu. lítám tak 57km/h. a chtěl bych to dostat tak na 65-70km/h. Kdyby jste někdo věděl jak toho docílit tak mi prosím napište jak? diky a cau Navrc
 Radek (xxx.xxx.167.97)reagovat 22.02.2003 17:09:46
Prosim o pomoc
Omluvam se ale uz nevim na koho se obratit zhanim pětikvalt i s příčkou a vlečkama stav nerozhoduje jde o to aby bylo vše aspoň kompletní a dal bych max.6000,- nevite o něčem? Pokud by byl dobrej stav tak možna i víc. Předem moc dík Radek
 Honza S. (xxx.xxx.65.63)reagovat 16.02.2003 21:47:39
Koupim Rapid - nevite o nejakem?
Moc se omlouvam, ze mezi Vas "Tunery" takto vpada, ale rad bych si koupil nejakeho Rapida a treba mi poradite. Chci neajkeho udrzovaneho v dobrem stavu s TP. Muzu za nej dat max. 35tis. Pokud o necem vite, dejte mi prosim vedet a pripadne mi poradte na co si mam pri koupi dat pozor. Predem Diky
 Machoň (xxx.xxx.45.159)reagovat 12.02.2003 10:57:20
Brzdy - kotouče na zadek
Tak jsem se poprvé dostal na vaše stránky, je to tu super. Na Dikobraz-tunning mám podobný názor, na to jak je drahý by mohly být komentáře alespoň fundované o aktualitách z rally ani nemluvit, ale převodovka ze 125 bude asi 4.22, pokud nebudete jezdit po dálnici a máte upravený motor, tak je to určitě lepší než původní 3.9. Paralelní zapojení brzd je přes vahadlo, kterým se reguluje brzdný účinnek na nápravy - dá se šroubovat (jemný závit 10x1) a to i pomocí lanka (náhon tachometru z babetty), které je vyvedeno na otočný "knoflík" na palubce (bývá spojen s počitadlem otáček, aby se vědělo, co jste nastavili), do vahadla je lanko zasunuté čtyřhranem, osazení se dělá blbě, protože vahadlo je z 15. oceli. Brzdové pumpy se používaly 16 mm (daj se sehnat Girlingy 15.8)a ne 19 (spojkový válec). Jestli nebudete zapojovat hydraulickou ručku na zadek, tak by bylo lepší použít dvoupístky, destičky mají menší plochu a zadek se nebude tak přebržďovat, nebo upilovat kus obložení z destiček. Metalex to u některých aut řešil tak, že na zadní nápravě měl byly dva 2-pístkové třmeny-jeden na ručku, jeden na provozní brzdu (třeba "bastard" Š 130 RS MTX), nemusí se pak dávat přepážka do třmenů a půlit destičky, což je pakárna, zase musíte vyrobit složitější držák a víc to váží. Dávám do pořádku 130 LR a tak sem si s tím docela užil. Až něco našetřím, tak se určitě ozvu ohledně dělítek.
 Hipa (xxx.xxx.234.163)reagovat 11.02.2003 21:14:56
k Rapidu...
No kluci, necetl jsem posledni ceskej "tuning" magazin, ale asi si ho zajdu koupit. Zacina me zajimat :) Nekupuji ho asi od druheho cisla, protoze se me zdaji clanky naprosto stejny a ublne blby! Vobcas je pekne pokoukani na neznama, pekna auta, ale razem to rozdrti-rozstipne oplastovanej Favorit se samolepkou TURBO vzadu a z toho se mame posadit na prdel... Lepsi je prolistovat na pumpe obrazky a myslet si sve. Nikdy bych sve auto do takove ubohosti nenabidl. (mam jine cile :) No zatim zdar! Hipa


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17