Czech NEXIA Club - pro vsechny majitele Daewoo Nexia

založil:
milos
dne:
1.8.2002 10:12:18
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 Vladco (xxx.xxx.98.166)reagovat 8.11.2002 11:03:34
Vrzání.....
To vŕzganie v zadu stve aj mna a dost, najskor som myslel ze to roby bezpecnostny pas pri resp-jeho navijadlo, potom zeby tlmic? ale aj dvere sa mi teraz zdaju ako mozny vinnik- co z tym? safra vrzga mi to hlavne ked prejdem po hrboloch, alebo v záíkrutach, naprd mi je ticho v nutri, ked to este zvyrazni to vrzganie.. :))
 sgt.Mike (xxx.xxx.107.162)reagovat 8.11.2002 0:36:29
Zkusenosti - dik
No koukam, ze ty problemy nemam sam :o) Dik za radu s nadrzi, vyzkousim. Zkusim vystopovat to vrzani vzadu, snad se mi to podari. TO HIPA: Kurnik, sem Cech - mam vyplatu jako Cech a proto kupuju korejce, pracuju pro nemce... Mam to rozebirat dal? Continuo: K tomu doladeni se dostaneme, neboj, uz jsem zacal. Jak budu moct, nabidnu vam CHIPING... SIROKE ELEKTRONY: To je normalni jev, ona to neni zadna slast takhle siroke gumy. Je sice problem to utrhnout od silnice, ale je to des to ridit "civilne". Proto jsem koupil elektrony NFD DÖTZ (6paprsek, vonavka) a 185/60 R14 (Michelin ENERGY). Staci, Nexii s tim ze silnice neutrhnes a na "limcove" kola kasli. Vsechny auta s limcema se mi v ruce chovaly tak jak pises. Bohuzel.
 mcl (xxx.xxx.45.162)reagovat 7.11.2002 15:45:59
trysky ostrekovaca
To: IGOR: ja by som trysky Nexie za rozprasovace Octavie nemenil, je to sice krajsi efekt, ale u nexie nezkaryva natolko vyhlad pri ostrekovani. Radsej vymen vstrekovacie trysky paliva, aby ti to lepsie zihalo, ale to uz je trochu drahsia zabava :)
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 7.11.2002 12:45:40
Par dotazu
Zdarec.Chtel bych si vymenit trysky z ostrikavacu,ponevadz mne stve ten proud vody ktery vytryskne pokazde z tech trysek.Libi se mi trysy, ktere jsou u octavie.Trysky pekne rozprasi vodu po celem okne.Myslite, ze by to slo vymenit?? Jiz jsem zminoval ze mam 15"Kola sirka 205mm.Akorat jsem musel vzadu na blatniku ’trochu’ prihnout lemy.Protoze jsou ty kola tak velke, rizeni je citlive na kdejakou nerovnost(o vyjetych kolejich ani nemluve)-mam posilovac rizeni.Zda se my jako hurdyho-spojka(spojka v rizeni viditelna u pedalu) byla mekka na takove velke kola.Nevite jak by se to dalo zlepsit,ci jestli existuji nejaky stabilizatory.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 7.11.2002 12:39:50
Vrzani vzadu
Zdarec.Mne to taky vrze vzadu a po odejmuti plata to bylo k nevydrzeni.Vrzani jde ze zadnich dveri,spise se mi zda,ze to je ten vnitrni umely kryt na tech zadnich dveri.
 cyril (xxx.xxx.45.194)reagovat 7.11.2002 10:07:29
k zahlcovaniu pistole
... snad sa Vam to tiez osvedci, pri tankovani mi tiez stale vypinala pistol, potom som ju otocil viac ako vodorovne, nejakych 100 - 110 stupnov dozadu (poloha 10 hodin) a v takejto polohe nevypne skor, kym nie je plna nadrz :-) co sa tyka fotiek, aj by som nejake urobil, ale moja nexia (sedan) je bez akychkolvek uprav (a tak sa mi aj paci); chcel som sa este spytat: ake mate skusenosti s hrdzavenim karoserie, podbehov, dveri?
 Radovan (xxx.xxx.228.2)reagovat 7.11.2002 5:57:55
To sgt. Mike
Servus Mike. Dobre si urobil s tou kupou Nexie. Je to dobre auto. Moj Racer ma 13 rokov a jedine co som na nom robil, su prahy. Toto leto som svoj racer kompletne rozobral, a cely spodok ako aj nosniky a vsetko su ako z vyroby. Jedine co je na tych autach zle, je dostupnost ku roznym nahradnym dielom, srubkam a podobne. Citujem nazor mojho otca: Svine zlte, im sa dobre natahuje s tymi malymi ruckami za tymi malymi srubkami. Inac su to super auta.
 sgt.Mike (xxx.xxx.104.223)reagovat 7.11.2002 0:46:19
NEXIA - mé první dojmy (ruším tok diskuze, sorry)
Zdravím všechny! Po důkladné úvaze a přečtení všech možných zdrojů na Internetu (včetně vaší diskuze) jsem se rozhodl koupit si vstupenku do klubu - Daewoo Nexia 1,5GLi 3d-hatch, 1997, býčí krev. Jakmile si půjčím digitál, pošlu foto, je to opravdu krasavec, musím se pochlubit. Ještě nemám ani SPZ ani jsem nestihl obout elektrony (mám). Chybí mi totiž bezpečnostní šrouby a nerad bych Nexii našel kolébající se na balvanech pod prahy. Jen pár prvních dojmů. Předesílám, že jsme vlastnil dost aut. Škodivkami počínaje (tý práce!), přes Rendlíky (děs!), Pažouty (hrůza!), Bajeriše Motor Wrak (cisternu a kreditku sebou!), Hnissana a já nevím co ještě. Po překvapivých a velmi dobrých zkušenostech s Nissanem jsem u něj vydržel nejdéle a trochu přivoněl k vozům, které vyrábějí "malý žlutý lidi". A asi už u nich zůstanu. Skvělé jízdní vlastnosti, dokonalý motor, nízká (s)potřeba VŠECH ropných produktů, neskonalá spolehlivost. Ceny náhradních dílů z druhovýroby (AutoŠtangle apod.) jako na Felacii. Takže, k Nexii: MOTOR - Kouká z toho opel, tj. nic moc to nejde, tak akorát (75 koní). Srovnávám s Astrou 1,4 rv.92 - ta je líná úplně neskutečně. Podle mne to mají na svědomí dost dlouhé převody, což je sice pohodlnější, ale... Jinak super tichý, je slyšet akorát krokovač "obstřiků". KAROSERIE - Bomba. Pokud mají ochranu aspoň trochu jako japonci, není čeho se bát v budoucnu. Srovnejte se shnilou Felacií s téhož roku. U Nissana (kompletní pozink!) byly po 13 letech problémem nosníky vzadu - pod kufrem, potom i vpředu (vůz ABSOLUTNĚ bez péče). A klasicky dveře. Uvidíme. PŘEVODOVKA - Na rozdíl od některých "recenzí" je tichá, řazení poměrně přesné. Přesnější, než u zmiňované Astry. Nelze srovnat s Nissanem, Toyotou, BMW (ani jsem to nečekal). Jen je dost dlouhá, jak jsem už zmínil. Jako by čekala na mnohem silnější motor (GSi??). JÍZDNÍ VLASTNOSTI - Dost dobré. Nemá sice více ramen na zadní nápravě (což byla specialita Nissan/pak Japonců - zavěšení vzadu je podobné přední nápravě), což poskytuje perfektní stabilitu v zatáčkách. Ale i Nexia sedí pěkně. Asi ono "rozšíření" Kadetta. NESROVNATELNÉ s Felacií. Lepší pocit z posilovače zaznamenán jen u BMW. BRZDY - Velmi dobré! Můj rudý ďáblík nemá ABS, ale nemohu si stěžovat. Nezkoušel jsem, zda po delším brzdění "vadnou". Ale ukažte mi auto, kterému ne! Pokud nemá chlazené kotouče. Neznám! Ještě bych zmínil, že brzdy jsou citlivé, nikoliv však jedovaté. Jsou mnohem citlivější, než například u Myšibuši Charisma (s ABS), u Nissana ad. INTERIER - Slušná výbava, mě ke štěstí chybí el. okna a ABS. Klima nechci, imobilizér zdržuje. Design odpovídá třídě, na mě naopak působí moderněji, než u Felacie (i té s novou tváří). JÍZDA - Něco mi vrže vzadu a něco na spojce, vysloveně na pedálu. Vzadu asi plato, já nevím, ale rozčiluje mě to. Ach jo, to zas bude hledání... NEPŘÍJEMNOSTI - Ukazatel nádrže. To je tak nepřesný, že po každé zatáčce začne ukazovat jinak? A co u benzínky? Mně se (ARAL) zahlcovala pistole, musel jsem čepovat skoro čůrkem. Takže zatím se mějte, přeji žádné nehody, zloděje a poškoditele.
 mcl (xxx.xxx.45.162)reagovat 6.11.2002 14:05:52
El. okno.
Caute. akurat sa mi pokazilo el. stahovanie LP okna. Najlepsie na tom je, ze motor je OK, len tam praskol nejaky vodiaci plast, a ten sa zvlast kupit neda, takze musim kupit cely kit aj s motorom. kua.
 Lewis (xxx.xxx.1.33)reagovat 5.11.2002 15:16:26
Taak po dovolenke../mesiac/
AAhojte sa mate? Žiť to tu žije ako pozerám:-)) Fabia1.4 vs. Nexia1.5 na dialnici nie je co riešiť pokiaľ ma vodič odvahu /neseru ho polisi/ :-D Fabia sa pomaly zacne stracat v spatnom zrkadielku.Zaujimavý je pri tom ten pocit že maš zosliapnuty plyn na podlahu a poxvilke zistis ze je tam opäť nejaká ta medzierka od podlahy :-DD Pri rýchlosti teda speedometer ukazoval 195 som si povedal že by stačilo i keď som citil že 200 by sa dalo,ale to je už o niečom inom ak idete tou ryxlostou dlhsiu trasu aspon 30-50 km ekdy zacnete mat pocit že ostatný stoja....Moja Nasťa sa po takyxto kuskox a daľšix 5 000 km ocitla v servise niekto tu spominal nejake vrčanie z motoroveho priestoru tak mal som i tento problem tkvelo to v uvolnenom alternátore v servise mi doslova povedali: "Visel vam na poslednýx zavitox." To je len tip.....Fajn new members :-))) Moje fotky by velmi fadne pri nix vyzerali, ale preco nie..posleme....cez weekend. Co bolo coho predlohou???? Opel Kadett a Racer su dvojicky, pretoze Daewoo kupilo licenciu na Kadett a tak nie je co riesit Nexia je naslednik Kadettu ja viem velmi jednoduxo povedane, ale netreba o tom polemizovať dokonca "vraj" prvý rocnik Raceru mali motor manfactured by OPEL. /Nemam to overene na 100%/ OK debatme daleeeeej pls. :-DDD
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 5.11.2002 11:12:57
Repro
Vykon u repro se udava v nekolika variantach.A to vykon elektricky(sinus), ktery vyda zesilovac a potom hudebni vykon - vykon , ktery dokaze vyzarit repro.Problem je v tom,ze zesilovac i repro dokazi treba po dobu 1s zatizit i 100W(mysleno sinus-jako priklad).Ale zatizeni danym vykonem po delsi dobu uz toto nezvladnou(mysleno dochazi ke zkresleni atd.)Proto udavane hodnoty PMPO atd. jsou hodnoty, podle meho nazoru, ktere dokaze zvladnout repro po tuto kratkou dobu(lakani zakazniku na vetsi hodnoty).Vice na www.tvm-valmez.cz nebo www.dexon.cz .Proto profesionalni vyrobce udavaji zkusebni zatizeni sinus vykonem u repro pro dany kmitocet a cas, ktery je vetsi jak nekolik minut.PS:chtel bych videt jak u pocitacovych bedinek, kde je uvedeno 100W, zapojite opravdovy 100W zesilovac.Myslim,ze po zapojeni by byl pekne leteckej den civek z repraku a nebo peknej svetelnej efekt jak hori civky z repraku.Vim o cem mluvim.A jeste hudebni vykon je asi 2x vykonu sinus(zalezi na danem vyzareni soustavy).Matouci jsou taky trebas u radii ze ma 4x45W vykon.Protoze tanto vykon je hudebni.Sinus vykon co vyzari autoradio je tedy 4x27W.Mam Pioneer,ktery se honosi 4x45W a aspon v papirech je udano, ze sinus vykon je zminovanyh 4x27W.Myslim,ze ani nejde vice dostat ze zesilovace pri 14V,ktere jsou v autech.Na vetsi vykony uz musi byt tedy voltove menice.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 5.11.2002 10:26:16
To:Milosh
Jojo.Dneska si dodelam repro do zadniho plata.Musim hodim auto i trochu do pucu.No a nakonec sehnat fotak.Urcite to bude.Akorat casu na to je malo. Taky chcu nachystat auto na zimu(mam najeto 52.000,-Km).Jakej bych mel pouzit olej, svicky atd. Nebo co jeste vymenit??A take chcu obout pneu na favoritacke rafky.Jake doporucujete pneu.Dik
 bosch (xxx.xxx.139.247)reagovat 4.11.2002 13:52:30
stierace
mam na vas otazku, ako riesite problem so stieracmi. moje stireace aj ked som ich dal uz viac krat nastavovat sa stale pri stierani hrabu o sklo a vrzgaju.
 Radovan (xxx.xxx.228.2)reagovat 2.11.2002 16:14:29
Kadett vs. Nexia
Nazdar Milosh, nasiel som na tvojich strankach nazor, ze Kadett je predlohou Nexie. Nie je to tak celkom pravda. V rokoch 89 az 93 sa vyrabali 3 druhy aut, a to Opel Kadett E, Daewoo Racer a Pontiac Le Mans. Vsetky tri su rovnake, az na par detailov a nahradnych dielov. Skoro vsetky sa daju aplikovat na iny druh auta. Racer sa vyrabal ako vajicko a ako sedan. Racer je predlohou pre Nexiu. Na racer pasuje z Nexie napriklad rychlostna paka, calunenie, rozne doplnky ako aj pristrojova doska. Daewoo Racer ma napriklad uz v zakl. vybave otackomer, Kadett nie, Racer ma aj deleny predny gril od narazniku, Kadett to ma spolu. Takze nie je celkom pravda ze plati Nexia vs. Kadett, ale Nexia vs. Racer.
 svatmen (xxx.xxx.151.92)reagovat 2.11.2002 13:33:06
Čalounění
Chlapi nemáte někdo typ na nějaký vrakoviště, kde by se válely stovky nexií? Mám bohužel r.v. 95 a tozn. to hnusný starý čalounění na dveřích, potřeboval bych sehnat to hezčí novější...............popř. nevíte někdo zda se dá použít čalounění z kaďáka? Bude to pasovat? Ona nexie z kadeta vychází, ale zjistil, že spousta věcí nesedí tak jak by mohla nebo měla...........Dík.
 mcl (xxx.xxx.45.164)reagovat 31.10.2002 15:15:00
to: vladco
NGK su jednoducho dobre sviecky, ja mam tie obycajne (su aj IRIDIUM, ale tie nemam odskusane), cena je porovnatelna s inymi. Treba vyskusat, oplati sa.
 Karel (xxx.xxx.78.194)reagovat 30.10.2002 15:25:17
Audiodotaz
Dekuju za Vase odpovedi stran impedance pri vymene reproduktoru. Pokusim se v kratke dobe zjistit jake vystupni parametry ma to originalni radio Daewoo TANK, ktere se hojne montovalo do vetsiny nexii jako originalni prislusenstvi, cili by to mohlo zajimat vice navstevovatelu techto stranek. Jinak jsem menil pouze zadni repro, ktere je lehce demontovatelne z plastoveho panelu zavazadloveho prostoru (mam Nexii-5dv. hatchback). S predmimi reproduktory je to horsi, protoze jsou pod plastovou mrizkou v pristrojove desce (jak vsichni vime) a ta je uchycena plastovymi zobacky a nikoli sroubky. Bohuzel nevim, v jakem miste se da ta plastova mrizka podebrat sroubovakem a vyjmout. Zatim jsem se do toho nepustil, protoze to predni repro hraje celkem uchazejicne a taky mam strach, abych si zbytecne neposkrabal palubovku. Jinak ze sve zkusenosti s vozy Daewoo predpokladam, ze to predni repro bude o prumeru 10cm a vykonu 40W (8 ohmu, nebo 4 ohmy ???). Otazkou zustava ta impedance a vystupni parametry radia. Pokusim se to zjistit a budu Vas informovat. Mozna to muze byt napomocno tem, kteri si chteji vylepsit zvuk pomoci vymeny repra, avsak nechteji kvuli tomu menit originalni radio. Zdravim vsechny ! K.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 29.10.2002 14:53:44
Re:Audiodotaz
To zalezi na tom ci je to radio na vystupu 4nebo 8 Ohm.Coz znamena jestli na vystupu dokaze byt jenom 8-O, tak to neni moc dobre(spise spatne),ponevadz pri velkem vyhonu, muze dojit k odpaleni zesilovace v radiu. Jestlize je zesilovac 4-O a repro je 8-O, tak to neva, akorat pri stejnem vykonu radia dojde k mensimu vyzareni vykonu z repro, ponevadz repro s vetsim odporem pohlti vice energie.Kdezto repro s odporem 4-O pohlti mene enrgie a tim padem muze dojit k odpaleni zasilovace.Nektere zesilovace maji pojistky proti zkratu, prehrati obvodu a jine. Coz muze toto ovlivnit(zachranit). Ja mam radio pioneer(CD) kde ma 4x45W pri 4-Ohm(pri 8-ohm bude vykon slabsi).V zadu v platu mam 3 pasmovou vyhybku.Akorat zatim jsem tam dal 2 pasma(stredy a vysky-neni cas dodelat basy).Protoze vyhybka je stavena na tri pasma(oba repro maji 4-Ohmy) tak vysledny odpor bude mensi nez 4-Ohmy. Zasilovac to zvlada, akorat pri velkem zatizeni dochazi k vypinani zvuku(prskani)-coz neni prijemne, ani dobre pro zesilovac. Jinak jsem se chtel zeptat jaky typ repor jste dal do predu.Ci treba nejaky maly popisek jak ste toto repro vymenil. Dik
 Vladco (xxx.xxx.98.166)reagovat 29.10.2002 12:58:56
uz aj ja mam nexiu.. :)
zatial som spokojny, akurat aspon centralne by potesilo? neviete niekto poradit na SK dobre a lacno centralne uzamikanie, pripadne nejake neznackove servisy? som z NR kraja, Pre Karla- ak to nebudes prehanat z wikonom tak by to mohlo vydrzat, ale je tam teraz mensia impedancia ako ma byt..muselo by to viac desiatok minut makat na 90% aby sa to odpalilo (vlastne skusenosti...) ale nic nieje iste este bz som sa chcel opytat na nazor: (pouzit hlavne sviecky NGK). co to znamena- a co su zac tie NGK sviecky a ake su ich hlavne vyhody pisal to : fabie [Autor: mcl] Datum: [25.10.2002 11:11:28]
 Karel (xxx.xxx.77.63)reagovat 26.10.2002 16:08:04
Audiodotaz
Ahoj, chtel bych pozadat nekoho, kdo se v tom vyzna o odpoved na nasledujici otazku: Ve sve Nexii GL 5D hatchback mam originalni Audio Daewoo TANK 25Wx2ch - dva reproduktory vpredu a dva vzadu. Ted jsem vymenil zadni repro (Daewoo 25W 8 ohmu)za SONY 80W 4 ohmy. Zvuk se nijak moc nezlepsil, ale spis me zajima, jestli nevadi, ze puvodni repro bylo 8mi ohmove a to nove je jen 4 ohmove. Pravdepodobne doslo k situaci, kde ve predu jsou 8mi ohmovy repraky a vzadu jen 4 ohmovy. Nemuzu tim odpalit to radio ? To by mi prislo skoro lito. Diky za odpoved. Snazil jsem se zlepsit zvuk, coz se moc nepovedlo a ted bych nerad napachal nejaky dalsi skody. Diky za odpovedi, pripadne vase doporuceni ! K.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42