Czech NEXIA Club - pro vsechny majitele Daewoo Nexia

založil:
milos
dne:
1.8.2002 10:12:18
odkaz:
www stránky
kategorie:
Auto a Moto
Zaregistrujte se a získáte:
- vlastní unikátní přezdívku
- vlastní ikonku
- soukromé zprávy
- oblíbené diskuze
- a spoustu nových funkcí
* registrace je zdarma
 sgt.Mike (xxx.xxx.105.188)reagovat 19.12.2002 20:07:26
Svíčky bez jiskřiště
Tak jsem právě vyzvedl na poště tuningové svíčky. Jsou to ony svíčky, co mají celý povrch jako jiskřiště. Výrobce se honosí dodávkami svíček pro firmu Lamborgini a slibuje 3 jiskry atd. Připomínám, že do motoru 1,5 SOHC patří typ Premium LR15ZC, nikoliv LOR15LGS, jak chybně uvádí jedna tunigová firma. Cena za 4ks na dobírku (od výrobce) je 651 Kč včetně DPH a poštovného (80Kč). Poreferuji, jak se budou jevit. Tak Nexie už dárek má :-)
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 19.12.2002 12:40:15
to:Milosh
Nevim presne kudy jsou vedeny kabely k zadnimu repru, ale kdyz jsem si vedl nove kabely do zadnich repro, tak jsem je vedl pres prah.Staci odsroubovat tu omelohmotnout krytku a pod kobercem jsou myslim nejake kabely , ale nevim jake?Takze staci zjistit , kterej kablik je k danemu repru.
 milosh (xxx.xxx.96.117)reagovat 18.12.2002 21:00:04
prosba s pomoci tvorby webu
Pro vsechny, co vedi o Nexii vic nez ja, bych rad poprosil, jestli by klidne psali pro tento web zajimave clanky, co se tykaji toho vozitka anebo pokud se vam tyto stranky libi, muzete byt jejich spolutvurci a tento web bychom mohli spolecne "tvorit" :) pokud by se vam nekomu do toho nelehkeho ukolu :)) chtelo, muj mail je hned vedle a ja cekam...
 milosh (xxx.xxx.234.135)reagovat 18.12.2002 18:31:44
zapojeni repro
pratele, mam problem. shanim popis nebo aspon radu, kudy jsou vedeny kabely od zadnich repro. prestal mi hrat jeden reprak a nejak se mi to nedari rozchodit, i kdyz jsem zapojeni v radiu zkontroloval. hrat jen na tri, kdyz mam 4, je celkem trapne :))
 Jirka (xxx.xxx.232.6)reagovat 18.12.2002 15:24:21
Pro Olivera
Pokud máš v autě originál rádio Tank, tak po třech neúspěšných pokusech se Ti opravdu rádio blokne. Není ale nic jednoduššího, než znovu odpojit baterku a rádio tím znovu "resetnout" a máš zase další 3 pokusy.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 18.12.2002 11:20:53
To:oliver
Autoradio je kodovano!!Existuji myslim 4 druhy kodu. Ja jsem jednou volal do daewoo a tam my rekli vsechny kody.Akorat si dej pozor.Po zadani nekolika spatnych kodu se radio blokne a to pak musis odblokovat jinak.Zdar
 Oliver (xxx.xxx.125.37)reagovat 18.12.2002 8:02:07
Autoradio ...
Nedavno som kupil Nexiu GLX so zabudovanym radiom, k autu som okrem dokladov a servisnej knizky nic ine nedostal a tak ma zaujima, ci je autoradio kodovane v pripade odpojenia baterie, alebo demontaze autoradia.
 milosh (xxx.xxx.76.252)reagovat 11.12.2002 7:13:49
manual pro autoservis + dodatek k repro
Ten manual-knihu o Nexii jsem shanel, ale nikde neni. maximalne jsem videl knihu o Kadettovi. No chtelo by to dat dotaz na nekoho, kdo ma znamy v Daewoo-servisu a mohl by manual dodat, vid Vladimire :-) O reproduktorech, kabelazi, zesilovgacich, zapojeni atd.. je nejlepsi stranka www.autohifi.cz
 sgt.Mike (xxx.xxx.104.54)reagovat 10.12.2002 20:50:56
servisní manuál, kabely, elektrika a nudná teorie
Mám na mysli manuál pro autoservis, kde jsou konkrétní údaje o postupu demontáže čehokoliv, utahovacích momentech apod. Něco jako Cedrych a jeho knížky o škodivkách. Známý takhle sehnal manuál ke svému CAMARO, ovšem za 800,- Kč. CO se týká drátů k repro, trosku teorie. Výkon se (zjednodušeně) vypočítá jako násobek voltů a ampérů, tedy napětí a proudu.Pokud tedy požíváte autorádio bez přídavného zesilovače, po drátech k reproduktorům běží nejvýše jmenovitých 12V. Abyste dostali výkon třeba 36W (skutečných) do reproduktoru při tomto napětí, musí vodičem protékat proud o velikosti 3 ampér. Což vyžaduje stejný průřez vodiče, jako když máte doma elektrický sporák na 220V. Proto autorádia bez měniče napětí NIKDY nebudou mít vyšší výkon než cca 25W na kanál. Zesilovač je drahý proto, že 12 voltů z auta mění měničem na vyšší napětí a tímto vyšším napětím teprve živí reproduktory. Počítejte se mnou: Při napětí 240V abych získal 72W výkonu mi stačí proud pouhých 0,3A a na to již stačí drátek tenký jako proutek - třeba klasická dvoulinka. ZÁVĚR: Pokud budeš repro zapojovat na zesilovač (s měničem, jiné se snad ani nedělají), dráty bych neměnil.
 sgt.Mike (xxx.xxx.76.213)reagovat 9.12.2002 20:15:49
mrizka na repro 2
Jo, rozmery repro uz jsem nasel, diky. Jen jeste postup na tu mrizku,zda staci ji klasicky vypacit. Jinak, vyzkousel jsem Xeramic a je to znat, i kdyz motor mate malo jety.Muzu doporucit, efekt znatelny az po 200-300km. Jste sezenu/objednam svicky LOR15LGS a poreferuji. PS:Mate nekdo servisni manual?
 Petr (xxx.xxx.180.214)reagovat 6.12.2002 22:34:16
Predni repro-doplnujici otazka...
Vymena predniho repra mne zajima. Uz se tu kdysi resila vymena zadniho repra a jeho impedance versus impedance na vystupu originalniho autoradia typu Daewoo TANK. Nemohl byste se podivat, jakou impedanci mely ty original predni repraky Daewoo (4ohm, nebo 8ohm?)a jake autoradio ve sve Nexii mate??? Dale by mne zajimalo jakym zpusobem se vyndava plastova mrizka na palubce, ktera zakryva reproduktory. Dekuji za pripadnou odpoved. (pokud vim, tak se nafoceny postup vymeny reproduktoru na techto strankach stale jeste neobjevil, nebo se pletu?)
 milosh (xxx.xxx.76.252)reagovat 3.12.2002 14:19:37
odpoved :)
melo by to pasovat z Golfa III. Koukni v odkazech na ty nemecky stranky a tam najdes popsany, co tam ma kdo za upravy a i fotky. Plastovy podbehy by taky byly good, ale jak jsem rekl v Cechach jsem zatim zadnou firmu neobjevil, ale stale hledam :o)
 JOZEF (xxx.xxx.71.70)reagovat 3.12.2002 11:31:49
OTAZKA
CAU. DIKY ZE SI MI PORADIL. ALE MAM ESTE JEDNU OTAZKU TEN GOLF CO SI MI NAPISAL KOLKATKA TO JE?A ESTE PLASTOVE PODBEHY. CO MYSLIS PASUJU S NEJAKEHO INEHO TYPU? CAU.
 milosh (xxx.xxx.187.155)reagovat 3.12.2002 11:17:36
Tuning na Nexii
Pokud shanis nejake spoilery, tak je mozny koupit ty na Opel Kadett, protoze treba zadni spoiler je shodny a predni pasuje z VW Golf - pod naraznik. Ale v Cechach jsem toho moc nesehnal, asi si budes muset zajet do Nemecka nebo kouknout na odkazy na nemecke stranky, tam jsou Nexie i se spoilery ale asi to koupis jen tam. taky nejaky shanim, az neco sezenu, vyfotim a predvedu se s NI :))
 sgt.Mike (xxx.xxx.77.65)reagovat 28.11.2002 21:48:08
DIODY a Japonci
Jo, ještě co se týče indikace rozsvícení světel: Naši miláčci nejsou ochuzení, nebojte se. Všichni Japonci (a potažmo i Korejci) mají rozsvěcení točivým knoflíkem na levé páčce a NEMAJÍ kontrolku na rozsvícení potkávaček. Jen modrou na dálkové. PS. Uvažoval jste někdo o modrém podsvícení palubovky? Lze to řešit vysocesvítivými modrými diodami (žárovky a naplácat modrý filtr asi bude na prd)?
 Brano (xxx.xxx.131.21)reagovat 27.11.2002 16:11:03
S tou bateriou to je blbost. Mam Nexiu 1.5/16v 67 kw 5. rok a uz sa mi stalo ze baterka sa vybila. Vypojil som ju dal dobit a ziadne data sa nestratili. Mimochodom vsimli ste si niekto pri tomto type v otackach okolo 3500 trosku iny zvuk motora. Mam zato ze to bude krivkou vykonu ktora sa tu lame. Motor ma okolo 3400-3600 take hluche miesto - vykon tak nerastie. BTW ake mate skusenosti s max. otackami motora. Mne na otackomeri zacina cervene pole pri 6 500 ale tak vyskoko ju netaham. Inak pri predbiehani mam tiez oblubeny 4. prevodovy stupen kde sa da potiahnut na 120 uplne bez problemov.
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 27.11.2002 9:03:31
Baterie
Tak ten automechanik musel byt teda pekny ko..! Protoze kdyz nad tim ted uvazuji tak by jste mohl vypnout i baterii u auta s palubnim pocitacem.!Mozna prijdete o nejaka provozni data, ale nastartovat musite!!!!!To bych chtel videt, kdyby vam ted v zime klekla baterie u auta s palubnim pocitacem a chtel byste treba nastartovat auto pomoci start.kabelu pres jine auto, tak jste v prd... A nebo pak navrah auta,ze vse zavisi na autobaterii je blbe. PS:Bateri jsem nekolikrat odpojil a porad jezdim!!
 Igor (xxx.xxx.166.78)reagovat 27.11.2002 8:51:29
Diody
Taky nemam kontrolku na stav rozsviceni svetel.Ale myslim si, ze je dostatecne, ze kdyz roznete svetla, tak vam sviti palubni deska + ostatni kontrolky. I kdyz ted pres den je to trochu spatne videt.
 milosh (xxx.xxx.115.216)reagovat 23.11.2002 20:28:41
Dioda pri rozsviceni svetel
Chci se zeptat, jestli to je u vsech nexii, nebo to nejde jen me, ze kdyz zapnu svetla, tak mi nesviti kontrolka - u dalkovych jo. hlavne ze tam je kontrolka na stav vody v ostrikovacich :-)))
 Radovan (xxx.xxx.228.2)reagovat 23.11.2002 15:11:01
Baterie
Ahojte vsetci, co sa tyka vymeny baterie, ak auto nema palubny pocitac, je vymena baterie mozna. Naproklad fabia ma palubny pocitac, kde sa automaticky blokuje motor pri nedodrzani intervalu vymeny oleja atd. Ja mam Daewoo Racer s mikroprocesorovym riadenim zapalovania a casovacom, mal som bateriu vybratu mnohokrat, dokonca aj 4 mesiace a nic. Takisto som menil bateriu v Passate r.v. 96 a Opli Corsa z r. 97 a nic sa nestalo. Jedine co moze zablokovat motor, je ako u Corsy, ze ked klesne napatie pod 12V tak chip zablokuje starter proti poskodeniu elektriky. Takze ak nemas palubny pocitac, nic by sa nemalo diat. Je dost mozne, ze v tom servise chcu na tebe zarobit. Skus sa opytat aj niekde inde, najlepsie znameho automechanika. A co sa tyka nahrania dat do auta, mas niekde koncovku na pripojenie? Mala by byt niekde pri palubovke alebo motore.


stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42